12v sprutan

D

dockan_

Vad kostar den?
Någon som vet?
Undrar bara allmänt. Den sprutan som dom får vid 12 v.

:bump::bump::bump:

Sv: 12v sprutan

Mer än du har råd med. :devil:

(dum fråga, ring runt till dina närmaste kliniker.:D )

Vi betalade kring 300 kr om jag minns rätt, har papprena i bilen och orkar inte hämta dom för att kolla! ;)

Ja, jag var bara allmänt nyfiken. De är sent nu och jag var bara nyfiken och undrade. Ska nämligen till vet. imorgon =) men de är bara hålla ut :angel:

Jag betalade strax över 300 kr. Blir ett par-tre hundra till om du ska ha den mot kennelhosta i samma veva.

Själv så tog jag den en månad efter o kommer inte ihåg vad den kostade..

Aha, har hört massa om 370 typ, alltså det vanliga vid 12v. Å de var den jag tog idag, inte kennelhosta. Den gick på 415 som sagt iaf.

Liknande trådar

Hundhälsa Hunden blir 1 år i mitten av juni, alltså 11 mån nu. Senaste vaccinationen var 12v sprutan. Vi ska iväg på en hel del hundjippon i...
Svar
2
· Visningar
490
Senast: movi
·
R
Övr. Hund Istället för och fortsätta i en tråd som handlar om att vara publik på utställning så tänkte jag att det kanske kunde vara bra med en...
Svar
16
· Visningar
1 070
Senast: Myrten
·
Övr. Hund Hej, Jag och min sambo skaffade hund i mars, en springer spaniel hane. Vi har sen innan pratat om att vi gärna skulle ha två hundar. Vi...
2
Svar
25
· Visningar
1 948
Övr. Hund Hej alla. Vi fick avliva vår 16 åriga hund i somras. Det gnager mig varje dag om den stunden då jag har totalt black out. Hon...
2
Svar
25
· Visningar
2 618
Senast: tanten
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Akvarietråden V
  • Hjälp!