Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag funderar lite på hur ofta och mycket jag ska rida Lona. Kan man rida varje dag?det är ju så kul. Skämt å sido, såg att någon hade blivit rekommenderad att rida varannan dag på sin unghäst. Tänkte höra med er som har igång era hur ni gör? Sen flytten har det blivit så kul att rida så har ridit 2 dagar sen vila 1 dag osv. Rider bara ut ingen annan träning.
Ska testa det tror jag! Allt är värt att prova, han var iaf mkt bättre igår och är inte lika tjock i benen längre. Så det akuta är nog på väg ner i alla fall, vilket känns bra![]()
Lilleman visade upp sin bästa sida idag. Helt omöjligt att ta kort på honom. Förra hästen agerade toppmodell så fort linsskyddet togs av, gaah
![]()
Någon annan här i tråden som har en dräktig 12:a? Hur mycket aktiverar ni denna i så fall?
Ni andra hur ser en ungefärlig vecka ut för era när de är igång?
![]()
Ja du vad har jag inte gjort?
Hur går det med muggen?
Tog lite före och efter bilden på Lonas mugg/rasp idag..
Jag funderar lite på hur ofta och mycket jag ska rida Lona. Kan man rida varje dag?det är ju så kul. Skämt å sido, såg att någon hade blivit rekommenderad att rida varannan dag på sin unghäst. Tänkte höra med er som har igång era hur ni gör? Sen flytten har det blivit så kul att rida så har ridit 2 dagar sen vila 1 dag osv. Rider bara ut ingen annan träning.
Ja du vad har jag inte gjort?
Jag fick någon supersalva av vetten när min gammelman fick hemsk en sommar (torr, ingen lera alls...). Kommer inte ihåg vad den hette?![]()
Rakade rent fick jag gör iaf