Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Härligt att höra!Här går det bättre för varje ridpass, flyttar nu undan för skänklarna i skritt utan problem och galoppfattningarna sitter också mycket bättre. Dock har hon kännts lite matt och trött senaste dagarna i ridningen så nu passar det perfekt med en veckas vila.
Så just nu går vi bara promenader ute i skogen, och hon får långa dagar ute i solen. Passar väldigt bra just nu med både pälsfällning och brunst
Hur gör ni med vila? Och hur planerar ni för dem i sommar?
Jag vill ju låta henne få vila och gå på bete lite men har ju som mål att visa henne i september så känns som vi behöver hålla igång och träna också.
![]()
Nöjd tjej efter långpromenad![]()
Grattis på födelsedagen Musse!Idag fyller Musse 4 år!I enlighet med barnets (som är bara 2 månader äldre) önskemål fick han en påse morötter så nu blir han väl lös i magen som present
![]()
![]()
Vi ägnade oss åt fackelträning idag. Kravlade mig upp från en kant sen med och red med den också men då hade tyvärr mobilen hunnit dö. Så sjukt cool häst som bara tycker allt är roligt
Just det, ställde mig upp på honom en stund med, ingen reaktion![]()
Idag har flyttlasset gått igen! Lösdriften som jag har stått i sedan januari ska bli befolkad av en besättning med kor, så nu står han uppstallad i ett travstall. Han ska på sikt få pola med ett sto i hagen så jag hoppas det klaffar med kemin.
Vad vacker han är, och verkligen stabil!
Kanske har missat det, men vad är ert mål/tanke/vad tränar ni mot?![]()