Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Ja, din lille är så fin!!Grattis till ditt fina föl! Extra roligt med stoföl. Jag fick ju en liten hingst och hans nappatag har man minsann fått känna på redan. Fast jag gillar honom ändå.
Kommer fölet att bli skimmel?
Vilken jätthästNu så är de igång
Min lille
Passar på att visa hans bästa kompis. Min "lilla" dam som enbart är 176cm
Hade en så grymt bra dag igår med bägge hästarna och en kropp som orkar.
Och nej jag har ingen vit tröja och svart väst. Just så blek är jag
Min kan bli spänd vid sadling men han har aldrig kastat sig eller lagt sig . Hos förra ägaren hade han vid ett tillfälle kastat sig och reagerat kraftigare vid sadling när han var 2år.. Efter det så har han varit lite spänd och misstänksam mot sadel och när man grejar med något med sadeln på ryggen.@Diabetikern så fina båda två! Haha men jag tyckte den på 176 såg större
*kl*
Royal har det ganska chill, lite nedtrappning inför sommarlovet
Däremot har han vid 2 tillfällen nu fått nåt slag av sadeltvång när jag spände åt både sadeln och sadelpadden löst vid två tillfällen, i gången. Och vid Båda gångerna så kratsade jag hovarna när han hade sadeln på. Då försökte han lägga sig?! När man sen går ut på stallplanen så går det bra att både spänna åt gjorden o hoppa upp o rida iväg. Tips nån?
Tänkte lägga på sadeln o ta av den ett par dagar nu när han är inne o pysslas om bara för tränings skull lixom.
så fin han är!Pyttefilmsnutt på 2 hinder från banhoppningsträningen, var inte så lätt att filma i ösregnet och med mobilen som inte kan zooma så syntes vi bara typ på den här sträckan. Nästa gång ska vi hoppa högre och ha med den riktiga filmkameran