10 different types of horse owners...

Haha :laugh: Förmodligen "Safety first", har alltid hjälm, väst o oftast skor med stålhätta. På hästen har jag sällan några skydd eller lindor. Men finns det risk för mörker är det reflexer från topp till tå på oss båda.

Förr hade jag alltid två benreflexer fastsatta i sadeln som kunde användas om vi blev ute för länge. Och skulle vi på långtur så följde ryggsäck eller sadelväska med, med hovkrats, en slags "fällkniv" ifall man fastnar i nåt och lite andra bra att ha saker. :D
 
Jag identifierar mig inte med någon egentligen, men skulle jag välja en så blir det nog Miss Horse-Poor :o
 
Ingen av dem sådär jättemycket, men annars är jag en liten blandning av Miss Horse-Poor och Safety First Sally :D
 
Egentligen ingen av dom, jag undrar vart "easygoing horseowner" är, det hade nog stämt in mest på mig. Inte så nojjig men ändå ser till att livet för häst och ryttare flyter på. :p
 

Liknande trådar

Övr. Hund University of Lincoln i Storbritannien har just nu en enkät uppe där de bl a vill ta reda på vilka faktorer som spelar in när folk köper...
Svar
1
· Visningar
536
Senast: Sassy
·
Utrustning Snart är vintern här 🙈 Jag letar vinterridstövlar som är varma och tål att göra annat i då jag inte byter mellan skötsel å ridning. Men...
Svar
1
· Visningar
184
Senast: zarmino
·
  • Artikel
Hästnyheter Henrik von Eckermann väljs in i Gothenburg Horse Show Hall of Fame. - Efter gårdagens prestation borde jag väljas in i Hall of Shame...
Svar
0
· Visningar
391
Senast: Gunnar
·
  • Artikel
Hästnyheter Isabell Werth, Patrik Kittel och Therese Nilshagen är alla klara för start i Lövsta Top 10 Dressage under Sweden International Horse...
Svar
0
· Visningar
142
Senast: Gunnar
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp