S

Spider84

Jag sitter i Word och försöker göra en tipspromenad, men får inte till numreringslistan så den blir.
1.
X.
2.

Några ljusa idéer?

Sv: 1. X. 2.

Tror tyvärr att det är "omöjligt" med numrerade listor som automagiskt numrerar 1, X, 2.

En kringmanöver som gör att det går snabbt att skapa nya svarsalternativslistningar är att skapa en tabell med tre rader och två kolumner och skriva in 1,X resp 2 i den första kolumnens rader. Markera tabellen och spara markeringen som quick-table. Sätt sedan in denna quicktable där du behöver svarsalternativ.

(Brasklapp: Vet inte om quick-tables finns i äldre versioner av Word. Jag kör Office 2007.)

*raderat* jag trodde du pratade om lodrata kolumner... heeelt annan femma ;)

Senast ändrad:

Men hjälp, "1,2,3" - vad är det för slags tipspromenad?? ;)

Jag kanske inte förstår problemet riktigt, men varför inte bara skriva för hand:
1. En banan
x. En cykel
2. Syfilis

Liknande trådar

IT & mobiler Om man skaffar den kan man då endast få sina aviseringar i appen? Går det att göra inställningar så man också fortsätter får sms? Jag...
Svar
4
· Visningar
302
Senast: MiaMia
·
IT & mobiler Jag ska flytta och måste då ha mobilt bredband. Men, frågan är - hur mycket är normalt att man gör av med på en person? En hel del...
2
Svar
24
· Visningar
751
IT & mobiler Hej, bukeraklet! Har två it-frågor: !) Hur ändrar man sin mailadress på facebookkontot??? 2) Förr hade jag epost NN@live.se men hittar...
Svar
4
· Visningar
345
Senast: sweep
·
IT & mobiler Som en fortsättning på den här tråden om att marksänd TV inte längre finns för betalkanaler...
2
Svar
25
· Visningar
585
Senast: MJLee
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka