@IsabelleStolt Vad kul, grattis till fina procent! Det är så härligt när man kämpat och kämpat och det äntligen släpper på tävling också! Still waiting for that moment..
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Det går bättre nästa gång ska du se! Förvänd galopp är SVÅRT! Var nöjd med den 7:an!
Var iväg idag och red en LA:3 . Jätte nöjd med rundan. Dock var hon väldigt trött så jag orkade inte hålla ihop henne ordentligt hela programmet. Men hon kämpade på bra lillan. Men hon gjorde sina saker. Lite motvillig i ryggningen och ett avbrott i den förvända galoppen. Annars hyffsat fina poängNi kan kolla på poängen i Equipe. Vi skrapade ihop 59,85% Nästan 60 igen
Och det öste ner regn i slutet av programmet. Så vi blev lite blöta
Åh hon är så fin! Det är bara orken som brister, inte kvalitén. Jag har en häst som låser sig mycket på tävling, men tjurig och tävlingsmänniska som jag är tänker jag alltid "Jag skall rida på över 70%" och bara ger gärnet. Vissa gånger funkar inte ens det då orken brister, men jag tycker att när man tävlar får man vara drottning för en dag
Vore ditt sto större skulle jag nog förfölja dig med köpeerbjudanden, tycker hon är så fin