Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Vård
Om enklare vård av häst samt diskussioner om sjukdom och skada på häst. Om hästens foder och strö. Huvudmoderator: Görel
Foder & Strö
Jag har ett varmblodssto, 6 år, som står på en utträknad foderstat med hjälp av analys på hö och allt sådant. Tidigare har jag faktiskt...
Foder & Strö
Har två föl, ridponny samt halvblod, födda i april som ännu går med sina mammor. Behöver de kraftfoder etc så länge de diar? De skall gå...
Foder & Strö
Sitter här i foderstatsdjungeln och räknar och ett foder som passar perfekt in just nu är Hippo Alfa. Problemet är att det handlar om en...
Foder & Strö
men jag måste då bara veta vad det är för skillnad på näringsinnehållet i betfor och lucern pellets ?
och om det går att "räkna om" hur...
Foder & Strö
Har ett hösilage med 7,0 MJ och 66 smrp. När jag räknar så får jag ett högt proteininnehåll och ett för lågt energivärde, så jag behöver...
Cookies används för olika funktioner, trafikanalys, innehållsanpassning och annonser. Information om din användning av vår webbplats vidarebefordras till de sociala medier, annons- och analysföretag som vi samarbetar med. De kan kombinera informationen med annan information du tillhandahållit eller de har samlat in när du har använt deras tjänster. Våra regler och sekretesspolicy gäller. Genom att fortsätta använda denna sida godkänner du detta.