Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Vård
Om enklare vård av häst samt diskussioner om sjukdom och skada på häst. Om hästens foder och strö. Huvudmoderator: Görel
Foder & Strö
Jag måste ge mina två varmblod proteintillskott och undrar nu lite om dessa fodermedel. Jag har föra vintern fodrat med sojamjöl och var...
Foder & Strö
:crazy:det har ju blivit sånt strul med höet och analyser osv, så nu har vi fått göra om allt med hösilage, och analysen ska komma nu i...
Foder & Strö
Mitt 18-åriga hbl-sto får hel havre. Problemet är att hon blir väldigt pigg av havren, finns det ngt annat man kan ge för att byta ut en...
Foder & Strö
Hur ger ni era hästar vatten i hagen på vintern? Att ställa ut en vattenhink i hagen är ju ganska meningslöst, den fryser ju på nolltid...
Foder & Strö
Hej! Har ett 16-mån halvblod, som är lite för rund om magen.
Hon är avmaskad och utfodras med uträkning av analyserat hö:
56g smältbart...
Foder & Strö
Jag brukar köpa hel havre av en bonde, men nu i senaste leveransen så sa han att han bara hade havre / korn blandning. Och jag glömde ju...
Foder & Strö
Kan någon hjälpa mig med detta? Jag skall ge min häst salt i fodret, kan jag ge vanligt hushållssalt eller måste det vara ett speciellt...
Cookies används för olika funktioner, trafikanalys, innehållsanpassning och annonser. Information om din användning av vår webbplats vidarebefordras till de sociala medier, annons- och analysföretag som vi samarbetar med. De kan kombinera informationen med annan information du tillhandahållit eller de har samlat in när du har använt deras tjänster. Våra regler och sekretesspolicy gäller. Genom att fortsätta använda denna sida godkänner du detta.