Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Vård
Om enklare vård av häst samt diskussioner om sjukdom och skada på häst. Om hästens foder och strö. Huvudmoderator: Görel
Foder & Strö
Imorgon kommer pållarna hem från betet, jag ska fodra med HorseHage och undrar hur fort jag kan börja ge dem full giva av stråfoder.
Är...
Juridik & Ekonomi Ska tillägga att det är främst att jag drömmer om egen häst igen jag kollar genom mina utgifter, vad jag behöver ”leva på” och vad som...
Hundavel & Ras Min cesky vägde 9 kg. Det var visserligen en hane men han var inte jättestor. Men annars en väldigt trevlig ras och det är ju underbart...
Hästmänniskan Jag har gjort din resa ungefär. Köpte häst till dottern som jag också kan rida. Har inte ridit på 20 år mer än sporadiskt. Kan säga att...
Cookies används för olika funktioner, trafikanalys, innehållsanpassning och annonser. Information om din användning av vår webbplats vidarebefordras till de sociala medier, annons- och analysföretag som vi samarbetar med. De kan kombinera informationen med annan information du tillhandahållit eller de har samlat in när du har använt deras tjänster. Våra regler och sekretesspolicy gäller. Genom att fortsätta använda denna sida godkänner du detta.