Utrustning

Om och kring utrustning. Sadlar, hästtransporter, hästutrustning, ryttarutrustning m.m. Huvudmoderator: lizan

Filtrera med prefix:

Utrustning Ni som som har kompletterat ert B-körkort med E-behörghet vid senare tillfälle på körskola, hur många lektioner tog det? Och var ni...
Svar
2
· Visningar
1 213
Senast: **BORTTAGEN**
·
S
Utrustning Min Ungponny (5-år) går o slår i skor när jag rider, främst ute. Bör man sätta på dem boots på fram då? va skulle ni göra?
Svar
9
· Visningar
1 284
Senast: Sirisiri
·
T
Utrustning Igår fick jag äntligen chansen att testa det nya regntäcket. Det regnade hela dagen och jag åkte inte ut till stallet förrens efter kl...
Svar
6
· Visningar
1 222
Senast: Tigerlilja
·
G
Utrustning toffe eller hur det nu stavas, ja tänkte köpa det där fina tränset på hökks som e toffefärgat och jag undrar om det finns nån sadel i...
Svar
2
· Visningar
974
Senast: Gloooria
·
S
Utrustning Varför är så många ryttare klädes fanatiker.Alltid det senaste modet.Undrar om det är för att pållarna ska tycka om oss. Skämt och...
2 3
Svar
54
· Visningar
4 636
Senast: strumpan
·
T
Utrustning vad tycker ni om det?jag läste att den kan vara bra om hästen gjort illa sig och måste vara still.jag personligen gillar inte brems,pga...
Svar
2
· Visningar
963
Senast: fragansia
·
M
Utrustning Hur är de, vilken typ av häst passar de. Hållbarhet ? :confused: M vH Mannis
Svar
5
· Visningar
1 361
Senast: mannis
·
M
Utrustning Va har ni för ridhjälm?? Själv har jag en CRW sammetshjälm, men skulle behöva köpe en ny snart.. Har du nått förslag??
2
Svar
22
· Visningar
3 326
Senast: sleepy
·
L
Utrustning ....men hur sköter man om en mocka sadel. har fått låna en nu för en tid och undrar om man verkligen kan bevara mocka ytan?!? Eller...
Svar
8
· Visningar
1 157
Senast: LillaMy
·
A
Utrustning jag har en fråga. Jag läste i boken "Dansa med hästar" att våra vanliga engelska ridsadlar tydligen har tyngdpunkten alldeles för långt...
2
Svar
24
· Visningar
2 729
Senast: skuggi
·
Utrustning HUR är det meningen att man ska kunne ha på sig nya stövlar?=??? Nu har jag skitont i benen, kan knapt gå med dom, att rida är helt...
Svar
8
· Visningar
2 788
S
Utrustning Hei hei! Jeg har lest tråden om Sigma-dressursalen, og forstod at folk var ganske fornøyd med den. Mange syntes at allroundsalen SÅ...
2
Svar
20
· Visningar
2 576
B
Utrustning Har ni varit med om detta , att bommen går sönder ?? Den böjen som man sätter fast i mellan väggen , där släppte svetsen och bommen fram...
Svar
5
· Visningar
1 285
Senast: Chlo
·
G
Utrustning Vad har ni för storlek på schabrak till era "små stora" hästar? Pållan är runt 153-155 i mankhöjd, arab. Var och kollade på lite nya...
Svar
10
· Visningar
5 006
·
Utrustning alla ni som har träns med mässingsspännen, har ni bett i mässing åxå? Funderar på att köpa ett träns med mässingsspännen men har...
Svar
7
· Visningar
1 081
·
Utrustning Får jag starta en sån där färgtråd (som jag alltid tyckt varit ganska larviga :o) Vad passar till en ljusbrun häst? Jag är sugen på...
Svar
5
· Visningar
1 152
Senast: majola
·
Utrustning Är det någon som har erfarenhet av Andrewssadlarna? Vad tycker ni om dem? Den allroundsadel jag provat gillade jag jättemycket och...
Svar
2
· Visningar
934
·
I
Utrustning Vi är på väg att köpa en ny bil. En Mercedez Vito (lättlastbil) vikt 1800 kg. Säljaren sa när sambon var och provkörde att vi endast...
Svar
5
· Visningar
3 043
Senast: iller
·
F
Utrustning Ska börja åka omkring med pållen och eftersom han är det värdefullaste jag har vill jag självklart inte att han ska skada sig bara för...
Svar
12
· Visningar
1 069
Senast: RebeckaKihlberg
·
D
Utrustning Någon som vet hur man gör? Jag syftar på pannband som liksom hänger lite ner så att dom är böja istället för raka över pannan.
Svar
10
· Visningar
1 661
Senast: grazzie
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka