Utrustning

Om och kring utrustning. Sadlar, hästtransporter, hästutrustning, ryttarutrustning m.m. Huvudmoderator: lizan

Filtrera med prefix:

Utrustning Nån som vet något om den sadlen eller vet någon sida där man kan hitta info om den?
Svar
1
· Visningar
680
Senast: Vitsippan
·
O
Utrustning elastiska benlindor? såna helelastiska lindor. hur tvättar ni såna? i tvättmaskinen lr för hand? om ni tvättar dom i tvättmaskinen, i...
Svar
6
· Visningar
868
S
Utrustning Är det någon här som har en sådan? Några kommentarer? Jag har en mycket kort och bred häst och funderar efter mycket letande på en...
Svar
1
· Visningar
661
Senast: svea
·
Utrustning Är det stor skillnad på täcken med och utan bogväck? med tanke påbogskav i första hand då! Bogskavet sitter ju lite högre upp och där...
Svar
16
· Visningar
1 157
Senast: Dragonfruit_
·
L
Utrustning Jag har en liten c-ponny. skulle vilja köpa en westernsadel till henne. Men vad ska jag välja för storlek? På "vanlig" sadel har hon...
Svar
1
· Visningar
790
Senast: Matiz
·
Utrustning Tycker ni man kan byta en nyinköpt sadel (ökänt märke) mot en äldre stubben hoppsadel(ingen flatback). Om den passar på hästen.
Svar
5
· Visningar
1 161
Senast: ostbiten
·
C
Utrustning Vad har ni med er när ni transporterar häst? Extra utrustning i bilen som alltid följer med: ?
Svar
13
· Visningar
977
Senast: suisyola
·
T
Utrustning Var kan man köpa Hansboschabrak billigast på nätet?? Nån som vet? Vill ha ett vitt som man får välja kantbandsfärg på, ni vet.. Tacksam...
Svar
8
· Visningar
2 136
Senast: portos_sandra
·
L
Utrustning Nu för tiden är det nästan helt omöjligt att hitta riktiga skinnskodda ridbyxor. Någon som vet varför? Jag tycker de skinnskodda är helt...
Svar
17
· Visningar
2 885
Senast: istapp
·
Z
Utrustning Denna eviga debatt om man ska ha dem eller inte ha dem o om man ska ha dem vilken form ska man ha. Det sista jag hörde var att ska man...
Svar
3
· Visningar
640
Senast: Zora
·
M
Utrustning Om man ska gå på långpromedad med hästen kan man då ha repgrimma med rep då? jag tänkte om den sliter sig och fastnar så är ju...
Svar
2
· Visningar
871
Senast: Little_Chance
·
H
Utrustning Vad är dom till för egentligen?
Svar
6
· Visningar
922
Senast: cili
·
K
Utrustning Vilket är det bästa stängslet att ha till hästhagarna och varför?
Svar
6
· Visningar
1 301
Senast: Krabban
·
W
Utrustning Drömmer om att hitta något som man kan rida i som inte är "i vägen" som en vanlig sadel. Typ ett schabrak med stigbyglar!! Nej, kanske...
Svar
4
· Visningar
910
Senast: wennstrom
·
Utrustning Har någon erfarenhet av benskydd med vikter i? Fungerar det bra/dåligt/skador/hur reagerar hästen?
Svar
1
· Visningar
1 195
Senast: vippan
·
P
Utrustning Har någon någon erfarenhet av dessa stovlar? Funderar på att kopa dem! Stovlar
Svar
1
· Visningar
736
Senast: Iza
·
P
Utrustning Hej! jag är helt grön här på forumet (kravlare eller vad det stod... :confused:). Jag har sökt mig hit för att snart kommer våran nya...
Svar
8
· Visningar
2 095
N
Utrustning Vet att det är väldigt många som lägger dessa välldigt långt fram, på bogbladen då det ska bli bättre balans i hoppningen! Hur ställer...
Svar
11
· Visningar
1 055
Senast: Centaur
·
Utrustning Alltså... Om man är lång och har långa ben, bör man ha långa kåpor då? Jag har ett problem att knäna nästan går upp på knästöden i...
Svar
1
· Visningar
776
Senast: Centaur
·
Utrustning Hur lång tid menas med det egentligen, mer specifierat. Gäller bom på sadel.
Svar
5
· Visningar
885

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• NPF- diagnoser och dagens skola
  • Hudvårdstråden 2
  • Sytråden del 4

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar