Katt

Om och kring katter. Moderator: Mineur

Filtrera med prefix:

D
Övr. Katt Jag måste sy ett nytt burskynke nu när två av kissarna ska med på utställning, men har tappat bort måtten. Någon gullig här som kan ge...
Svar
5
· Visningar
1 064
Senast: Sassy
·
B
Övr. Katt Våran katt har vägrat gått ut nu på 4 dagar :crazy: Han har kissat i lådan, men inte skitit :crazy: Han har inte heller ätit så mycket...
Svar
3
· Visningar
1 350
Senast: blondi3958
·
S
Övr. Katt Vad f-n ska jag göra?? Mitt ex har våra två katter uppe i Norrland, två helt underbara varelser är de. Nu ska han flytta, och hans tjejs...
Svar
4
· Visningar
931
Övr. Katt Hur gör ni med kattungar/ungkatter och julgran egentligen? Tekla tycker jul är jääättekul, och klättrar i granen, vevar på...
Svar
10
· Visningar
4 034
Övr. Katt Såg precis på Veterinärerna direkt, och reagerade på en sak som jag egentligen väl har vetat hela tiden. Vad lite folk vet om sina...
Svar
11
· Visningar
1 154
Senast: WhiteYote
·
Övr. Katt Julen! God Jul önskar Semlan! God Jul!
Svar
6
· Visningar
782
Senast: Aningsfull
·
Z
Övr. Katt Det verkar som om min lillkisse inte gillar julen hon har bitit av sladden till tre olika julgransbelysningar den senaste veckan och det...
Svar
1
· Visningar
851
Senast: Heulwen
·
K
Svar
5
· Visningar
924
Övr. Katt Vi har tänkt bygga en egen del av lägenheten till kissen (kissarna) när vi flyttar och har tänkt använda ena väggen i vardagsrummet och...
Svar
2
· Visningar
1 548
Senast: Ankan
·
A
Övr. Katt Jag funderar på att skaffa raskatt så småningom! Det finns massor med raser som verkar intressanta och jag kan inte bestämma mig. Det... 2
Svar
26
· Visningar
6 477
Senast: MissFideli
·
Övr. Katt Men alla får ju svara såklart. 1. Från årsskiftet gäller ju att alla som har mer än 10 katter över 12 månader måste ha tillstånd av...
Svar
12
· Visningar
1 183
Senast: Sol
·
Övr. Katt Jag har börjat jobba (och sambon jobbar heltid) så jag funderar på om vi skulle skaffa en kisse till så den vi har får sällskap eftersom...
Svar
5
· Visningar
843
Senast: Ankan
·
G
Övr. Katt Någon som har \"stamnamnsboken\" och skulle vilja hjälpa mig lite? jag försöker komma på ett bra stamnamn för fullt, men man kommer ju...
Svar
12
· Visningar
1 213
Senast: ameo
·
Övr. Katt Jag tog hem en liten kattunge från stallet som var ganska illa däran (diarre, hon vägde då 980 g, 5 månader, nu efter 4 veckor väger hon...
Svar
0
· Visningar
1 379
Senast: sture
·
F
Övr. Katt Nya kattungen: Tootsie Tootsie 2 Pappa och jag åker och hämtar henne på lördag eftermiddag :love: :love: 2
Svar
26
· Visningar
1 811
Senast: Rodham
·
Övr. Katt S*Lisuanto's Atomic Attraction, blåvit Brittflicka Spännande, det går neråt där !! Okej, ett bra kort kan du väl få ta...
Svar
11
· Visningar
919
·
Övr. Katt Bebbarna är nu 2 veckor och alla har öppnat ögonen och börjar snoka runt i sin hage. 1. Båda honorna fräser ibland när man kommer...
Svar
6
· Visningar
971
·
Övr. Katt Min ena katt, som är en 1: årig hane har börjat spy! Och det är inte små mängder, utan hela tiden och även galla!! Jag har funderat på...
Svar
11
· Visningar
1 049
Senast: Illiana
·
B
Övr. Katt Min katt på 8mån har fått en släng av diarre. Upptäckte det imorse när hon kom upp till mig i sängen för att gosa att hon luktade, vid...
Svar
3
· Visningar
994
Senast: **BORTTAGEN**
·
M
Övr. Katt Igår när jag kom hem från stallet betedde sig min honkatt jättekonstigt, hon vågade inte gå in i vardagrummet å var jätterädd för allt...
Svar
7
· Visningar
3 064
Senast: Stoppard
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka