Katt

Om och kring katter. Moderator: Mineur

Filtrera med prefix:

K
Svar
5
· Visningar
923
Övr. Katt Vi har tänkt bygga en egen del av lägenheten till kissen (kissarna) när vi flyttar och har tänkt använda ena väggen i vardagsrummet och...
Svar
2
· Visningar
1 545
Senast: Ankan
·
A
Övr. Katt Jag funderar på att skaffa raskatt så småningom! Det finns massor med raser som verkar intressanta och jag kan inte bestämma mig. Det...
2
Svar
26
· Visningar
6 473
Senast: MissFideli
·
Övr. Katt Men alla får ju svara såklart. 1. Från årsskiftet gäller ju att alla som har mer än 10 katter över 12 månader måste ha tillstånd av...
Svar
12
· Visningar
1 175
Senast: Sol
·
Övr. Katt Jag har börjat jobba (och sambon jobbar heltid) så jag funderar på om vi skulle skaffa en kisse till så den vi har får sällskap eftersom...
Svar
5
· Visningar
842
Senast: Ankan
·
G
Övr. Katt Någon som har \"stamnamnsboken\" och skulle vilja hjälpa mig lite? jag försöker komma på ett bra stamnamn för fullt, men man kommer ju...
Svar
12
· Visningar
1 211
Senast: ameo
·
Övr. Katt Jag tog hem en liten kattunge från stallet som var ganska illa däran (diarre, hon vägde då 980 g, 5 månader, nu efter 4 veckor väger hon...
Svar
0
· Visningar
1 375
Senast: sture
·
F
Övr. Katt Nya kattungen: Tootsie Tootsie 2 Pappa och jag åker och hämtar henne på lördag eftermiddag :love: :love:
2
Svar
26
· Visningar
1 809
Senast: Rodham
·
Övr. Katt S*Lisuanto's Atomic Attraction, blåvit Brittflicka Spännande, det går neråt där !! Okej, ett bra kort kan du väl få ta...
Svar
11
· Visningar
918
·
Övr. Katt Bebbarna är nu 2 veckor och alla har öppnat ögonen och börjar snoka runt i sin hage. 1. Båda honorna fräser ibland när man kommer...
Svar
6
· Visningar
969
·
Övr. Katt Min ena katt, som är en 1: årig hane har börjat spy! Och det är inte små mängder, utan hela tiden och även galla!! Jag har funderat på...
Svar
11
· Visningar
1 049
Senast: Illiana
·
B
Övr. Katt Min katt på 8mån har fått en släng av diarre. Upptäckte det imorse när hon kom upp till mig i sängen för att gosa att hon luktade, vid...
Svar
3
· Visningar
994
Senast: **BORTTAGEN**
·
M
Övr. Katt Igår när jag kom hem från stallet betedde sig min honkatt jättekonstigt, hon vågade inte gå in i vardagrummet å var jätterädd för allt...
Svar
7
· Visningar
3 060
Senast: Stoppard
·
Övr. Katt dessa katter är juh bara helt underbara.. en kompis har 3 stycken mamma pappa å dotter. dock är pappan kastrerad nu. han är STOR.. väger...
Svar
5
· Visningar
975
Senast: **BORTTAGEN**
·
R
Övr. Katt Jaha...nu har jag hämtat ociblandisarna från syrran ,det är fyra stycken. skitsöta är de... :smirk: o så harjag en sorrelbrutta här på...
Svar
5
· Visningar
944
·
Övr. Katt Saxat från SkrattNet (Ni har nog sett den förr... men kul är den!) Att slå in en present med hjälp av din katt: 1. Gör i ordning...
Svar
10
· Visningar
2 301
Senast: sweep
·
I
Övr. Katt jag vaknade i morse med ett högt KRASJ,och jag tänkte nä,inte igjen,( hon har vältat så många blommor) jag kastade mig upp av sängen,och...
Svar
1
· Visningar
972
Senast: adore
·
Övr. Katt min katt trampar inte.. så där som dom gör när dom ska lägga sig.. och när dom tycker det är skönt.. varför trampar han inte
Svar
10
· Visningar
4 744
Övr. Katt Hur ser den balansen ut bland de olika raserna? Som jag skrivit i en tidigare tråd så funderar jag hit och dit inför framtiden om jag...
Svar
12
· Visningar
1 188
Senast: Sol
·
Övr. Katt Hehe, plåtade Tuss när han hade på sig sin tomteluva som jag kämpat med i slöjden :D Men han har faktiskt på sig den utan att försöka...
Svar
3
· Visningar
1 157
Senast: CA
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• ”Hund” 2005-2010
  • Kattbilder #10
  • Valp 2025