Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Hästmänniska
Om sådant som i första hand rör hästmänniskan, hästföretagaren. Ex.vis ekonomi, juridik, företagande, utbildning av hästmänniskan, ryttarhälsa samt mer lättsamma Gnägg-trådar. Huvudmoderator: ameo (Görel: Gnägg)
Hästmänniskan
Nu har jag surfat runt både på Buke och på andra annonssidor och det som slår mig är att hästar generellt sätt, är otroligt dyra. Varför...
Hästmänniskan
Tänkte kolla upp försäkringen lite bättre då jag dumt nog inte är så insatt i det.
Har min 18-åriga pålla försäkrad i If (från tidigare...
Hästmänniskan
Jag har varit till ATG-kliniken på Solvalla för en hältutredning med min häst. Trots att jag bor bara 2,5 mil från Strömsholm så valde...
Hästmänniskan
och in i hagen får man göra så?Jag bor i ett hus(som vi hyr)till detta hör ekonomibyggnader.Vägen som leder till vårt hus går bara hit...
Hästmänniskan
Har världens sämsta ekonomi... pluggar 10 poäng = inget studielån. Har inget studiebidrag heller. Och inget jobb. Häst däremot, så jag...
Hästmänniskan
När jag skaffar eget stall skulle jag vilja ha automatisk utfodring kväll och morgon - med både kraftfoder och hö.
Men det verkar inte...
Hästmänniskan
Vad kan hända då? om man bryter ett kontrakt?
Om jag tex. skriver ett fodervärds avtal me en viss tids uppsägnings tid för båda parter...
Hästmänniskan Jag köpte en tre åring som kunde skritta och trava med ryttare. Galoppen har vi jobbat med från i år när han är 5 år. Jag tog inte hjälp...
Cookies används för olika funktioner, trafikanalys, innehållsanpassning och annonser. Information om din användning av vår webbplats vidarebefordras till de sociala medier, annons- och analysföretag som vi samarbetar med. De kan kombinera informationen med annan information du tillhandahållit eller de har samlat in när du har använt deras tjänster. Våra regler och sekretesspolicy gäller. Genom att fortsätta använda denna sida godkänner du detta.