Hästmänniska

Om sådant som i första hand rör hästmänniskan, hästföretagaren. Ex.vis ekonomi, juridik, företagande, utbildning av hästmänniskan, ryttarhälsa samt mer lättsamma Gnägg-trådar. Huvudmoderator: ameo (Görel: Gnägg)

Filtrera med prefix:

Gnägg Pampastar o Fabienne De Geer
Svar
0
· Visningar
316
Senast: annama
·
Hästmänniskan Verkar som att stoet i hagen bredvid mitt sto ska bli utbytt till en hingst, nyss fyllda två år. Vi har järnstaket och inga mellanrum...
2 3
Svar
59
· Visningar
8 711
Senast: sandrafors
·
Hästmänniskan Jag har precis blivit erbjuden att sköta utsläpp och fodring, ev. även mockning för några hästar måndag till fredag. Vad tycker ni är en...
Svar
2
· Visningar
1 056
Senast: magnik90
·
Ekonomi & Juridik Gjorde (tydligen) dumheten att byta försäkringsbolag på min häst som jag haft a1-försäkrad i Agria i åtta år(sen jag köpte henne som...
2
Svar
25
· Visningar
3 875
Senast: ZaNdRoRiA
·
A
Ekonomi & Juridik Hej, behöver lite hjälp.:bow::( Har en inhyrd som på egen hand har sjukförklarat sin häst, det var för tre veckor sen. Hästen står...
Svar
7
· Visningar
2 211
Senast: lewellyn
·
Svar
0
· Visningar
116
Senast: Miedo
·
Svar
0
· Visningar
107
·
Svar
0
· Visningar
119
·
Svar
0
· Visningar
140
·
Svar
0
· Visningar
123
·
Svar
0
· Visningar
112
·
Svar
0
· Visningar
110
·
Svar
0
· Visningar
125
·
Svar
0
· Visningar
144
·
Svar
0
· Visningar
107
·
Svar
0
· Visningar
102
·
Svar
0
· Visningar
106
·
Svar
0
· Visningar
103
·
Ekonomi & Juridik Hejsan. Jag ska ta emot en häst för tillridning i sommar och jag undrar nu hur ni brukar göra vid detta tillfälle. Skriver ni kontrakt...
Svar
5
· Visningar
2 187
Hästmänniskan Hur gör ni som har lite dyrare utrustning och har den i stallet? Insåg just att min försäkring inte i kommer vara i närheten av att...
Svar
5
· Visningar
1 517
Senast: ricca
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama