Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Hästmänniska
Om sådant som i första hand rör hästmänniskan, hästföretagaren. Ex.vis ekonomi, juridik, företagande, utbildning av hästmänniskan, ryttarhälsa samt mer lättsamma Gnägg-trådar. Huvudmoderator: ameo (Görel: Gnägg)
Ekonomi & Juridik
Pja, högen av förbrukade hästskor efter alla hästar har bara växt på hög sista 4 åren:angel: ;), så nu undrar jag nyfiket vart ni gör av...
Hästmänniskan
Jag undrar vilka hästraser som är kända för att ha hög mankhöjd? Förutom olika Kallblod. Tips till framtida hästköp! :) Undrar också om...
Hästmänniskan
Hej!
Jag behöver lite hjälp.
Vi har dränerat en av vinterhagarna. Lagt duk, sten, grus, sand. Ja allt är gjort. Då leran har tagit över...
Ekonomi & Juridik
Skulle sälja ett föl i år. Kom en och titta i somras, ville ha honom och gav handpenning. Han skulle gå kvar hos sin mamma till början...
Hundavel & Ras Dagens rasklubbar gör det ofta baserat på rent nonsens. Denna punkt i historien brukar nämligen infalla samtidigt som när man började...
Cookies används för olika funktioner, trafikanalys, innehållsanpassning och annonser. Information om din användning av vår webbplats vidarebefordras till de sociala medier, annons- och analysföretag som vi samarbetar med. De kan kombinera informationen med annan information du tillhandahållit eller de har samlat in när du har använt deras tjänster. Våra regler och sekretesspolicy gäller. Genom att fortsätta använda denna sida godkänner du detta.