Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Hästmänniska
Om sådant som i första hand rör hästmänniskan, hästföretagaren. Ex.vis ekonomi, juridik, företagande, utbildning av hästmänniskan, ryttarhälsa samt mer lättsamma Gnägg-trådar. Huvudmoderator: ameo (Görel: Gnägg)
Hästmänniskan
Ni som är ridinstruktörer eller håller på att utbildar er till det. Hur har ni blivit det? Har ni gått Hippologen eller har ni gått på...
Hästmänniskan
Har sett ett tomt hus när jag vart ute och ridit. Ca 30 m från detta hus står ett nybyggt hus. Sååå, jag drar slutsatsen att i det nya...
Hästmänniskan
Jag har bara gräsmatta framför och runt stallet och det blir VÄLDIGT lerigt att gå på denm med hästarna och därför funderar jag på att...
Hästmänniskan
Min häst ska i slutet av denna månad flytta på lösdrift. Han har just haft bronkit och vet sa att han absolut ej ska stå på halm vilket...
Hästmänniskan
Om Foderhäst??
Hur går avtalen till och vad gäller om hästen skadas och vem har hand om försäkring och hur lång tid och om den som har...
Hästmänniskan
Hej!
Är det någon som har koll på stallplatser utanför jkpg- Bankeryd, Habo eller Mullsjö. Vad priserna ligger på ungefär för stor häst....
Hästmänniskan
Gården som vi arrenderar 1,5 hektar av, har bytt ägare. De nya ägarna vill ha 5000 kr/år för 1,5 hektar!!!!
Anser ni det rimligt? Alltså...
Cookies används för olika funktioner, trafikanalys, innehållsanpassning och annonser. Information om din användning av vår webbplats vidarebefordras till de sociala medier, annons- och analysföretag som vi samarbetar med. De kan kombinera informationen med annan information du tillhandahållit eller de har samlat in när du har använt deras tjänster. Våra regler och sekretesspolicy gäller. Genom att fortsätta använda denna sida godkänner du detta.