Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Hästmänniska
Om sådant som i första hand rör hästmänniskan, hästföretagaren. Ex.vis ekonomi, juridik, företagande, utbildning av hästmänniskan, ryttarhälsa samt mer lättsamma Gnägg-trådar. Huvudmoderator: ameo (Görel: Gnägg)
Hästmänniskan
Skall bygga stall och vet jordbruksverkets rekommenderade minimi-mått för boxar men jag har för mig att jag läste någonstans att minsta...
Hästmänniskan
Jag har letat efter trådar ang betesmark och maskrosor, men har inte hittat någon.
Jag har köpt en gård 14 ha. 1,5 ha är lite maskrosor...
Hästmänniskan
Hej
läste med intresse era trådar om hästgårdar o mark.
Men jag skulle vilja veta ni som arrenderar mark,
hur mycket betalar ni per år...
Hästmänniskan
Jag har några frågor som jag skulle vilja ha svar på :D
Om man inte har något "höloft" utan bara har ett litet foderrum där man kan ha...
Hästmänniskan
Jag vill titta lite på papper som är från en djurskyddsinspektion (djurskyddsinspektören och distriktsveterinären har vid två tillfällen...
Hästmänniskan
Kan man söka det som privatperson? Var och vad krävs? HJÄLP!!!
Så här är det: Mitt i min hästflock har vi en Shettis och hon har blivit...
Hästmänniskan
Jag blir irriterad bara jag tänker på det. När Regbevisen skulle avskaffas trodde jag att äntligen hästbranschen skulle moderniseras och...
Hästmänniskan
Hej hej! Hoppas att jag ställer min fråga i rätt forum...
Tänkte höra om det är någon här inne som vet vart man skall vända sig när man...
Hästmänniskan
kom att tänka på nu en sak. måste alla hästar, jag menar absolut alla ha ett pass innan år 2006? även min lilla häst som aldrig kommer...
Hästmänniskan Jag håller med. Det är faktiskt ganska absurda priser nu. Som ett 20-årigt connemarasto som bör vara skogsmulle med ett pass på banan då...
Cookies används för olika funktioner, trafikanalys, innehållsanpassning och annonser. Information om din användning av vår webbplats vidarebefordras till de sociala medier, annons- och analysföretag som vi samarbetar med. De kan kombinera informationen med annan information du tillhandahållit eller de har samlat in när du har använt deras tjänster. Våra regler och sekretesspolicy gäller. Genom att fortsätta använda denna sida godkänner du detta.