Hästmänniska

Om sådant som i första hand rör hästmänniskan, hästföretagaren. Ex.vis ekonomi, juridik, företagande, utbildning av hästmänniskan, ryttarhälsa samt mer lättsamma Gnägg-trådar. Huvudmoderator: ameo (Görel: Gnägg)

Filtrera med prefix:

P
  • Låst
Hästmänniskan Hur mkt kostar era hovslagare ? ;)
Svar
1
· Visningar
665
Senast: Lobelia
·
L
Hästmänniskan Hejsan! Jag undrar om det finns någon som har kontakter i Italien vad gäller hästjobb. Någon som arbetar där, bor där eller vet något...
Svar
1
· Visningar
919
Senast: Mynta2
·
P
Hästmänniskan Vild fundering... Någon här som går på Ingelstad naturbrukgymnasium??? Typ utanför växjö... Har tänkt att söka dit i vår och vill...
Svar
5
· Visningar
944
Senast: Uthasego
·
Hästmänniskan Har en liten oskodd shettisdam här hemma som inte vågar röra sig i hagen. Det är blank-is! Undrar vart man kan få tag på grus eller...
Svar
3
· Visningar
1 040
Senast: panzy
·
Hästmänniskan vart skickar jag papperna för att få passet till min häst? de är ett svenskt halvblod om de har nån betydelse har alla papperna...
Svar
5
· Visningar
770
Senast: LadySara
·
B
Hästmänniskan Lite smått akut sådär.., någon som vet ungefär vad en veterinär besiktning brukar kosta?
Svar
4
· Visningar
856
Senast: Joyride
·
R
Hästmänniskan Hej! Söker någon i Sverige eller utomlands med lång erfarenhet, som vet hur man anlägger en ridhusbana inomhus/utomhus.
Svar
6
· Visningar
1 303
Senast: phoenix
·
Hästmänniskan Jag ska bygga nytt stall med 4 boxar, liten sadelkammare och litet foderutrymme, loft behövs ej för logar har jag gott om. Min undran är...
Svar
2
· Visningar
1 360
Senast: FTW
·
R
Hästmänniskan Nån som gått på nåt av det? Strömsholm, då menar jag den "vanliga" linjen, inte elit-grejen ;) Ungefär vilka poäng krävs för att komma...
Svar
7
· Visningar
826
Senast: Havregryn
·
B
Hästmänniskan Är det någon här som har skrivit ett eget avtal gällande tex fodervärd?? gäller ett sånnt som man skriver själv (med underskrifter...
Svar
3
· Visningar
1 004
Senast: Mitrolle
·
L
Hästmänniskan Finns det minimått för en stalldörr och vad ligger dessa på? Vad är boxmåtten för liten häst? Takhöjden? Vad kan man mera åka på i...
Svar
1
· Visningar
657
Senast: stuv
·
Hästmänniskan ska sätta staketet i veckan. är lite osäker dock på hur högt tråden ska sitta? två olika höjder hade jag tänkt mig... lisa
Svar
6
· Visningar
915
Senast: lis1e
·
Q
Hästmänniskan Jag vill läsa till djursjukvårdare. För att vara behörig krävs praktik i 6-12 mån. Jag vill gärna göra praktiken inom djuksjukvård...
Svar
2
· Visningar
764
Hästmänniskan Var hittar jag avtal om bla uppstallning?? Har sökt här men inte hittat något.
Svar
3
· Visningar
841
Senast: Joyride
·
T
Hästmänniskan Kanske hamnar fel men när inte juridik finns så skriver jag här :o :D Är ju så väldigt dålig belysning i "mitt" stall så vi har tänkt...
Svar
17
· Visningar
1 087
Senast: taccotad
·
Hästmänniskan Undrar lite hur era hagar ser ut? Vad använder ni er av för hagmaterial och Varför? Hur många hästar är det i stallet, hur många...
2
Svar
20
· Visningar
2 033
Senast: EmblaAsk
·
M
Hästmänniskan vilken höjd på stolpar är att rekomendera till stor häst? Stolpar till elstängsel hage alltså! :smirk:
Svar
5
· Visningar
2 958
E
Hästmänniskan Jag har noterat att majoriteten av människor är mkt dåligt insatta i försäkringsvärlden - det kan bli dyrt att inte hålla sig ajour...
Svar
13
· Visningar
1 527
Senast: Rufsan.
·
M
Hästmänniskan Vill gärna höra av er som åkt över en tid till ett annat land och jobbat på hästgård. Gärna Spanien. Jag behöver ha reda på så mkt...
Svar
2
· Visningar
803
Senast: Frieserhäst
·
Hästmänniskan Får jag jobbet jag sökt kommer jag äntligen ha tid att skaffa hästar till stallet. Det enda som saknas är staket, vad kostar det...
Svar
8
· Visningar
5 248
Senast: Enya
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama