Hästmänniska

Om sådant som i första hand rör hästmänniskan, hästföretagaren. Ex.vis ekonomi, juridik, företagande, utbildning av hästmänniskan, ryttarhälsa samt mer lättsamma Gnägg-trådar. Huvudmoderator: ameo (Görel: Gnägg)

Filtrera med prefix:

F
Hästmänniskan Hm, undrar om det här är rätt ställe att lägga den här tråden :confused: ? På sätt och vis är det ju en foderfråga, eller hur? Jag...
Svar
5
· Visningar
974
Senast: Flash
·
M
Hästmänniskan Kanske borde ligga under gnägg, vet inte, så jag provar. Jag har tänkt en del på det här med triangelmärkta hästar. Jag har alltid...
Svar
5
· Visningar
1 197
N
Hästmänniskan Får man lägga en vattenslang över en 70 väg för att fylla på vattenkaren, om vattenslangen bara ligger där när man fyller på? Har sett...
Svar
1
· Visningar
917
Senast: Idasagare
·
I
Hästmänniskan Efter en odräglig vinter med hästprylar utspridda överallt, börjar äntligen sadelkammaren i vårat nybyggda stall att ta form och jag...
2
Svar
28
· Visningar
7 502
Senast: Nitra
·
Hästmänniskan Alltså måste bara nämna detta. Mailade SGC med fråga om vad som gällde runt både ägarbyte samt hästpass för min kille, född 2000. Fick...
Svar
8
· Visningar
1 059
Senast: mackan
·
E
Hästmänniskan Hej! Jag är faktiskt lite less på detta med försäkringar. Min häst råkade ut för en skada i djupa böjsenans förstärkningsband i...
Svar
6
· Visningar
895
Senast: Eeiram
·
E
Hästmänniskan Ska skicka in reg.beviset och signalimentbeskrivningen för att få ett hästpass. Det står ju även att man ska skicka in: Uppgifter om...
Svar
2
· Visningar
1 380
Senast: emelit
·
Svar
0
· Visningar
188
Senast: P.G
·
Svar
0
· Visningar
295
Senast: P.G
·
B
Hästmänniskan vilka försäkringsbolag använder ni? och varför har ni valt just det bolaget?
2
Svar
26
· Visningar
1 766
Senast: roslagen
·
Hästmänniskan Vad skulle ni önska av en hästgård och vad skulle ni vara villiga att betala? Min pappa är lite inne på att bygga ett par mindre...
2
Svar
30
· Visningar
9 293
Senast: Spirit
·
I
Hästmänniskan kan ni ge lite tips på vad det ska stå i ett avtal om man lånar ut hästen på foder ? Försäkring och vetrinär kostnad vem står för det ?
Svar
1
· Visningar
652
Senast: Lonely
·
D
Hästmänniskan Vad betalar ni för massage till era hästar? Vad är rimligt?
2
Svar
25
· Visningar
2 588
Senast: superstar
·
R
Hästmänniskan Är det någon som vet vad som gäller om mina sadlar skulle bli stulna från sadelkammaren i stallet där jag har min häst inhyrd? Går...
Svar
17
· Visningar
2 884
Senast: Boj
·
L
Hästmänniskan Hur många hektar är detta och är det nog stort för att ha ca 5 hästar? 80 000 m²
Svar
1
· Visningar
909
Senast: FTW
·
A
Hästmänniskan Någon som kan ge argument för eller emot? Vad föredrar du och varför gör du det?
Svar
13
· Visningar
1 111
Senast: kopparberg
·
Hästmänniskan Som ni redan vet fick jag juh avliva Flamma den 16:e mars. Idag fick jag brev från försäkringen att jag ska betala över 5 000:- för...
Svar
11
· Visningar
1 216
Senast: Frasseoo
·
Hästmänniskan Hej Jag håller på att kolla upp lite kring BE-körkort, tänkte ta det nu i år. Ju mer jag läser ju mer skeptisk blir jag till att jag...
Svar
5
· Visningar
2 202
Senast: Ann
·
Hästmänniskan En snabb fråga bara. Måste man ha pass om man ska tävla i år?
Svar
3
· Visningar
785
Senast: _ox_
·
Hästmänniskan Vet att de ska hållas öppna så att folk ska kunna ta sig fram, men inte får väl ett hushåll använda min traktorväg som infart till sitt...
Svar
4
· Visningar
1 530
Senast: nocke
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Evolve
  • Atletix