Hästmänniska

Om sådant som i första hand rör hästmänniskan, hästföretagaren. Ex.vis ekonomi, juridik, företagande, utbildning av hästmänniskan, ryttarhälsa samt mer lättsamma Gnägg-trådar. Huvudmoderator: ameo (Görel: Gnägg)

Filtrera med prefix:

Hästmänniskan Hur stora bokstäver ska man beställa? Relativt kort namn, ska se lagom stort ut. Hur höga bokstäver har ni?
Svar
19
· Visningar
1 404
Senast: alazzi
·
Hästmänniskan om man har kommit på en "sak" man vill sälja ,men vill ha pantent på ..hur går man till väga då ??
Svar
4
· Visningar
740
Senast: Ramona
·
L
  • Låst
Hästmänniskan Jag ska försöka räkna på hur mycket det skulle kosta för mig att ha häst. Någon som har några ungefärliga siffror på foder...
Svar
4
· Visningar
722
Senast: Lobelia
·
F
Hästmänniskan Man blir lite lätt misstänksam mot tidningen Ridsports självständighet. En bekant till mig arbetar på ett försäkringsbolag. I...
Svar
12
· Visningar
1 398
Senast: Frasseoo
·
Hästmänniskan Nu måste ni hjälpa mig att reda ut vart man får och inte får rida. 1.Vi var ute och red häromdagen när en tanta sticker ut huvudet...
2
Svar
24
· Visningar
5 431
Senast: Idasagare
·
O
Hästmänniskan Jag undrar lite över gödselhantering. Har köpt egen gård (där fanns inte djurhållning innan), och funderar lite över...
Svar
12
· Visningar
1 668
Senast: lizzie
·
N
Hästmänniskan Jag har världens mysigaste granne, krister, som jag fått lov att ha mina hästar på bete hos. Vi har bara hägnat in en "liten" del av...
Svar
9
· Visningar
1 200
Senast: Nilaya
·
L
Hästmänniskan Jag har inte jättestor koll på försäkringar känns det som, om en häst är försäkrad i t ex. 10 000 hur mycket för då vet. kostnaderna...
Svar
2
· Visningar
673
Senast: Frasseoo
·
Gnägg Inte är hon nån modell direkt, brukar gömma sig när kameran kommer fram...
Svar
0
· Visningar
185
K
Hästmänniskan Ska anlägga ridbana nu till sommaren är det tänkt. När jag var "liten" och red så fanns där en bana med gummiflis. Den frös nästan...
Svar
19
· Visningar
3 244
Senast: Cesam
·
M
Hästmänniskan Har en uppgift i skolan och skriver just om att köpa häst! Frågan är: Har man rätt att lämna tillbaka hästen om den har en "dold" skada...
Svar
5
· Visningar
899
Senast: MangoLinda
·
Hästmänniskan Jag behöver ett köpekontrakt för häst, och det finns inte i den lokala ridsportsaffären här. Inte heller hinner jag skicka efter ett...
Svar
2
· Visningar
1 896
Senast: Shettisar
·
R
Hästmänniskan Satt och surfade och kom in på en sida som säljes bla travare, reagerade lite över hur deras köpekontrakt var utformat. KÖPEKONTRAKT...
2
Svar
29
· Visningar
2 839
Senast: LIA
·
F
Hästmänniskan Vem betalar hästens veterinärbesiktning; köparen eller säljaren? Vem bestämmer och bokar veterinär? Hur mycket brukar en...
Svar
13
· Visningar
5 227
Senast: Kockan
·
M
Hästmänniskan Är jag för tidigt ute om jag letar stallplats redan fyra månader innan det blir aktuellt? Brukar det vara okej att tinga en stallplats...
Svar
7
· Visningar
1 084
Senast: Lena_B
·
Hästmänniskan Blir snart tokig! Jag har en äldre shettis vallack, renrasig men av någon anledning så reggades han aldrig av uppfödaren, när jag köpte...
Svar
13
· Visningar
1 021
Hästmänniskan Kan någon vänlig själ berätta lite om vad man ska göra för att skaffa pass till sin häst? Läste en artikel i Hästficus idag, men blev...
Svar
8
· Visningar
1 082
Senast: Cesam
·
Hästmänniskan Vi har tidigare drunknat i ansökningar om detta, men inte haft möjlighet att ta emot. Men nu är det dags att göra det, och då vill vi...
Svar
2
· Visningar
835
Senast: Gloooria
·
L
Hästmänniskan Jag undrar vart man bäst hittar foderhästar? sidor på internet? tidningar? osv. Jag har letat lääänge efter en foderhäst nu och...
Svar
7
· Visningar
903
Senast: Lonely
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Evolve
  • Atletix