Hästmänniska

Om sådant som i första hand rör hästmänniskan, hästföretagaren. Ex.vis ekonomi, juridik, företagande, utbildning av hästmänniskan, ryttarhälsa samt mer lättsamma Gnägg-trådar. Huvudmoderator: ameo (Görel: Gnägg)

Filtrera med prefix:

Anläggning Nu har vi äntligen kommit iordning med våra saker och har börjat med hästarnas hage. Vi har alltså flyttat till en mindre gård där det...
Svar
8
· Visningar
3 849
Senast: bigganl
·
Anläggning Då jag beskrev för byggföretaget hur grovt jag ville ha betonggolvet i det stall vi håller på att bygga tyckte jag att jag var tydlig...
2
Svar
23
· Visningar
9 553
Senast: spagan
·
Anläggning Jag är ett riktigt inredningsfreak och älskar att fixa och dona i stallet. Och då också möblera och komma på smarta lösningar! Jag...
Svar
18
· Visningar
8 661
Senast: Empress
·
Gnägg Busade på åkern en vacker vinterdag! Alandias Inka, varmblod.
Svar
0
· Visningar
114
Senast: lillsyrran
·
Anläggning Då det har blivit väldigt "luftigt" i mitt stall så är det garanti på att allt kommer att frysa. Det var ett visst slit förra vintern...
Svar
9
· Visningar
4 725
Senast: drhanna
·
Hästmänniskan Det är som så att min svärmor och jag har född upp och äger en häst tillsammans. Hästen i fråga är 3 år nu och ett hoppstammad halvblod...
Svar
5
· Visningar
1 829
Senast: Listan
·
Anläggning AHej! Vi funderar på att köpa egen gård just nu hyr vi en gård. Vi har hästar hemma just nu och vill fortsätta med det men behöver...
Svar
4
· Visningar
1 620
Senast: Masse
·
Anläggning Har precis flyttat till gård och ska stolpa om vinterhagen som ser ut som hej kom och hjälp mig med ett gytter av knutna trådar...
2
Svar
38
· Visningar
3 857
Senast: bigganl
·
Hästmänniskan Jag är 13 år och jag har ridit i 7år. Jag har 2 syskon, en tvilling och en lillebror. Mina hobby är att rida, vara i stallet, spela...
Svar
9
· Visningar
1 733
Senast: Lobelia
·
Hästmänniskan Har googlat men hittar ingenstans när biljetterna släpps till GHS 2014. Nån som vet? (eller kan googla bättre än mig!)
Svar
2
· Visningar
1 042
Senast: Martina_m
·
Anläggning Om ekonomin tillåter skulle jag vilja hyra, eller helst köpa, en egen bit betesmark. Min fråga gäller just det ekonomiska. Vad kan man...
Svar
10
· Visningar
2 048
Senast: TinyWiny
·
Hästmänniskan Ja tråden handlar precis om det rubriken säger. Är 26 år och har under flera månader sökt jobb utan resultat och har börjat tröttna...
2
Svar
29
· Visningar
3 727
Senast: terrific
·
Hästmänniskan Hej! Jag funderar på att övertala mina föräldrar att fixa underlaget på vår ridbana. Just nu är det djup sand och det växer massa gräs...
Svar
0
· Visningar
665
Gnägg Jag vill se (vuxna) hästar och ponnyer som är ovanligt små för rasen! In med bilder. Med "små" menar jag främst mankhöjd, men också...
Svar
13
· Visningar
2 625
Gnägg Funderade på vad som gör att hästarna väljer att i ena hagen stå i skuggan när det är varmt och insekter och när man byter hage så står...
Svar
15
· Visningar
2 103
Senast: mily
·
Anläggning Hur starka aggregat har ni? Hur stora hagar/många trådar? Är det noga rensat på vegetation? :) Vi ska köpa nytt aggregat...
Svar
5
· Visningar
3 272
Senast: Piraja
·
Hästmänniskan Hej ! höll på mycket med hästmassage när jag gick hästskötarutb på gymnasiet. Men skulle gärna lära mig mer. Letar distanskurs i...
Svar
12
· Visningar
6 086
Senast: tiiina
·
Anläggning Nu är det lite kris och jag behöver bolla mina ideér! Jag måste ha en fungerande ridplan då gräsängen som jag använt i sommar börjar bli...
Svar
4
· Visningar
1 658
Senast: a1agnlju
·
Ekonomi & Juridik Hej! Jag har sedan en tid tillbaka haft en häst på foder, på obestämd tid men med köp som mål om vi båda var nöjda. Det är min första...
Svar
5
· Visningar
1 574
Senast: ISABEL
·
Hästmänniskan Hej! Jag ska nu få en bättre hälsa och ska köra lite mer motion för att orka rida in min unghäst till hösten. Jag födde en son för 8...
Svar
10
· Visningar
2 002

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp