Hästmänniska

Om sådant som i första hand rör hästmänniskan, hästföretagaren. Ex.vis ekonomi, juridik, företagande, utbildning av hästmänniskan, ryttarhälsa samt mer lättsamma Gnägg-trådar. Huvudmoderator: ameo (Görel: Gnägg)

Filtrera med prefix:

Hästmänniskan Jag har spårat upp en av mina ponnys som såldes av ekonomiska skäl för några år sedan. En ponny jag tyckte mycket om och planen...
Svar
14
· Visningar
2 381
Senast: Billy
·
Anläggning Eftersom detta diskuteras friskt i en annan tråd är jag nyfiken på hur det fungerar i stallen där ute. Har ni mycket info via fejan? Har...
2 3
Svar
42
· Visningar
3 504
Senast: Springsteen
·
Svar
0
· Visningar
179
Senast: Ryttaren
·
Gnägg Landning efter hindret
Svar
0
· Visningar
172
Senast: Ryttaren
·
Gnägg Snart så blir det galopp!
Svar
0
· Visningar
108
Senast: Ryttaren
·
Ekonomi & Juridik Köpte häst till dottern men vi kände ganska snabbt att hästar inte passar oss. Vi hävde då köpet (enl sälj kontraktet) Men nu har...
2
Svar
24
· Visningar
4 543
Gnägg Min snart treåring hjälper mig att mocka tantans hage. Hon är så fin, så klok, och han kämpar på. Älskar att se dem ihop (i vanliga fall...
Svar
18
· Visningar
1 849
Senast: Zuzzi
·
Svar
0
· Visningar
133
Senast: Explorer
·
Svar
0
· Visningar
210
Senast: Bellman91
·
Svar
0
· Visningar
183
Senast: Bellman91
·
Ekonomi & Juridik Hej! Ny här på forumet och hoppas få spåna med er kring lite idéer. Jag vill sadla om från inackordering till någon annan...
Svar
5
· Visningar
1 707
Ekonomi & Juridik Vill ha lite tips och råd från hästmänniskor i allmänhet och inte bara företagare. Detta är ett anonymt konto, så om någon vet vem jag...
Svar
7
· Visningar
1 358
Senast: Apollo 13
·
Ekonomi & Juridik Hej Vet inte om jag postar i rätt forum nu, men jag har en liten fråga, vad gör men med passet efter att hästen avlivats? Min vet. sa...
2
Svar
21
· Visningar
3 450
Senast: Dandylinn
·
Hästmänniskan Jag har de senaste sex månaderna surfat runt bland saluannonserna av häst på internet, fyra år sedan sist. Det verkar som det blivit...
Svar
14
· Visningar
2 037
Senast: Zephira
·
Svar
0
· Visningar
209
Senast: Fenestra
·
Gnägg Bosse och Pontus sommarbete 2013.
Svar
0
· Visningar
145
Senast: Fenestra
·
Gnägg hej. jag vet inte om jag postat denna tråd på rätt ställe, men hittade inget givet ställe. det gäller en av mina hästar. han var från...
Svar
2
· Visningar
1 042
Senast: Mabuse
·
Gnägg För tusen år sedan , var det en bukefalist som la upp en hyllningsfilm till hästen hon ägt typ 20 år ... Och var nu borttagen eller...
Svar
0
· Visningar
674
Senast: cusan
·
Hästmänniskan Förlåt om tråden ligger fel, visste inte var jag annars skulle lägga den... Jag ska, antagligen, skaffa häst om 1,5-2 år och vill vara...
Svar
14
· Visningar
1 142
Hästmänniskan Hur kan ett köp återgå till förra ägaren eller vad man ska säga? vi har köpe kontrakt och allt sånt men är det ändå möjligt att förra...
Svar
8
· Visningar
1 388
Senast: Lobelia
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp