Hästmänniska

Om sådant som i första hand rör hästmänniskan, hästföretagaren. Ex.vis ekonomi, juridik, företagande, utbildning av hästmänniskan, ryttarhälsa samt mer lättsamma Gnägg-trådar. Huvudmoderator: ameo (Görel: Gnägg)

Filtrera med prefix:

Hästmänniskan Satte den här under ryttarhälsa i och med att det handlar mer om mig, ägaren, än om hästen. Och måste även börja med att jag vet att jag...
2
Svar
27
· Visningar
3 530
Senast: purity_666
·
Gnägg Hejsan. Satt och funderade på varför vissa annonser är så tarvligt utformade och kom då att tänka på att det kanske inte alltid är...
3 4 5
Svar
84
· Visningar
10 801
Senast: lynxlady
·
Gnägg Strax före fyra på morgonen den 22/12 dog Mackan. Vi fick bara 72 dagar tillsammans men i hjärtat känns det som ett helt liv. Han...
2 3
Svar
40
· Visningar
6 444
Senast: Nepenthe
·
Ekonomi & Juridik När hästen plötsligt avlidit och man betalat försäkringspremie för ett år, får man tillbaka den delen av premien som hästen inte kan...
Svar
16
· Visningar
2 175
Senast: Minstral
·
Svar
0
· Visningar
160
Senast: lynxlady
·
Svar
0
· Visningar
169
Senast: lynxlady
·
Svar
0
· Visningar
157
Senast: lynxlady
·
Ekonomi & Juridik Jag behöver er hjälp! För att ni ska kunna hjälpa mig behöver ni höra den låååånga historien så det här inlägget blir nog rätt långt ;)...
2 3 4
Svar
73
· Visningar
13 111
Anläggning Det finns lite lösa funderingar att bygga en ligghall till hästarna nu. Blir ingen lösdrift då hagarna inte hade klarat av det. men är...
Svar
19
· Visningar
1 767
Senast: lady_vip
·
Anläggning Mitt första år med hästarna på lösdrift och det är nu -15C och oron har satt igång... Anledningen till att de står på lösdrift är...
Svar
9
· Visningar
1 636
Ekonomi & Juridik Vet inte hur jag ska börja, känner mig för tillfället helt uppriven och behöver verkligen någon av er hästkunniga att prata med! En...
2
Svar
35
· Visningar
5 705
Senast: Zamira
·
Hästmänniskan Jag har ridit en d-ponny sedan i våras, men i somras så fick han ett fånganfall (inte kraftigt som tur var)! Han röntgades och hade...
2 3 4
Svar
76
· Visningar
6 069
Gnägg Har fått upp intresset för ett fullblod på 5 år som tidigare gått några lopp i galopp. Hon är nu ordentligt grundriden och påbörjad lite...
Svar
7
· Visningar
1 112
Senast: terrific
·
?
Hästmänniskan Hej! Jag har några frågor, och hoppas att ni kan svara på de! Detta med hästavtal, varför? Vart skickar man in hästavtalet? Kan man...
Svar
5
· Visningar
1 423
Hästmänniskan Skulle ni känna er "tvungna" att anlita en hovslagare som även är ansvarig för stallet ni står i? Anta att ni haft den hovisen tidigare...
2
Svar
25
· Visningar
2 672
Senast: kvandi
·
Svar
0
· Visningar
143
Senast: Eskosaurus
·
Svar
0
· Visningar
167
Senast: Eskosaurus
·
Svar
0
· Visningar
148
Svar
0
· Visningar
209
Svar
0
· Visningar
173

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

  • Provridning
  • Stora shoppingtråden II
  • Ridskoleryttare

Omröstningar

Tillbaka
Upp