Hästmänniska

Om sådant som i första hand rör hästmänniskan, hästföretagaren. Ex.vis ekonomi, juridik, företagande, utbildning av hästmänniskan, ryttarhälsa samt mer lättsamma Gnägg-trådar. Huvudmoderator: ameo (Görel: Gnägg)

Filtrera med prefix:

Anläggning finns det någon som bor riktigt nära ett vindkraftverk? Reagerar hästarna på ljudet? Låter de mycket? Hur gör man om man vill rida förbi...
Svar
17
· Visningar
1 559
Senast: bejkonfis
·
Ekonomi & Juridik Vi är delägare i en häst, ekonomisk förening. Övriga delägare röstar för en försäljning, men glömmer bort att meddela oss. Alltså...
Svar
18
· Visningar
2 274
Senast: cutty
·
Hästmänniskan Hejsan! Jag har just köpt en häst som kommer från Polen. Den jag köpte henne av säger att hon har gått höga klasser i hoppning i...
Svar
5
· Visningar
3 940
Senast: Thrillie
·
Hästmänniskan Nu är det så att jag har fått den där '' vad ska ja göra med mitt liv ''-krisen, och har halkat in på Hippologutbildningen. Det låter...
Svar
8
· Visningar
1 146
Senast: Maqurell
·
Gnägg Inspirerad av de andra trådarna som ringar in hästar i hemmaområden. Så då undrar ju jag såklart om det finns fler här från Trestad...
Svar
15
· Visningar
1 151
Hästmänniskan Är det någon här som anlitat en coach? Var det värt det? Hur hjälpte det er? Hjälpte det er överhuvudtaget? Har hamnat i en stor svacka...
Svar
8
· Visningar
880
Senast: Lavinia
·
Ekonomi & Juridik Ställer en kanske liten dum fråga här men hoppas att någon som är bättre insatt än jag är kan ge ett vettigt svar :-) Om en häst har...
2
Svar
30
· Visningar
3 458
Senast: lil-sis
·
Anläggning Min man och jag har sedan 5 års tid bott ihop på en hästgård, när vi köpte den så hade den tidigare varit lösdrift men hade även 10...
2
Svar
27
· Visningar
2 886
Senast: ameo
·
Gnägg Åh vad svårt det är. Jag har alltid sagt att "jag skulle aldrig vilja ha medryttare! ingen annan får rida mina hästar" jättelöjligt, jag...
2
Svar
22
· Visningar
2 326
Senast: Lazio
·
Gnägg Har insett hur bortskämd jag är när det gäller stall och dess faciliteter. Har flyttat från en liten stad till det så kallade...
2 3 4
Svar
68
· Visningar
5 924
Hästmänniskan Min häst är som en del vet, till salu. Efter som att han står och kostar både pengar och tar tid hos utbildaren (är 17.2 mil enkel resa)...
Svar
10
· Visningar
1 887
Senast: Monifa
·
Gnägg Vår tråd om alla fina skimmlar stängdes pga många sidor, så jag tänkte att vi kunde fortsätta här! Plutten:
21 22 23
Svar
447
· Visningar
51 042
Senast: mily
·
Anläggning Vi ska byta stall inom några veckor och har en sådan överenskommelse att vi flyttar genast när manegen är färdigbyggd. Nästa vecka ska...
Svar
7
· Visningar
941
Senast: Harbor
·
Gnägg Vilken slags natur tror ni turister som kommer till Sverige för att rida vill ha? Jag tänker nu kanske främst tyskar och nederländare...
Svar
4
· Visningar
572
Senast: Ninjakatten
·
Hästmänniskan I sommar ska jag åka till Irland på ridläger/språkresa med inriktning hoppning och terrängritt. Tänkte höra om någon annan har gjort...
Svar
6
· Visningar
2 278
Anläggning (Vet inte om tråden ligger rätt men men, bara för Moderator att flytta annars:)) Hejsan, jo det är såhär att vi ska skaffa två ponnysar...
2
Svar
27
· Visningar
5 312
Senast: lady_vip
·
Gnägg För alla er som inte hittat och skrattat till dessa hästmänniskor så Varsegoa :P
Svar
11
· Visningar
1 669
Senast: emlem
·
Gnägg Jag håller på och ska sälja en sadel och det är nu en tjej som vill ha den. Vi har bara haft mailkontakt och från början var det väldigt...
Svar
11
· Visningar
1 759
Senast: Heulwen
·
Hästmänniskan Jag ska provrida flera hästar i helgen och har aldrig gjort det tidigare. Jag skulle vilja ha era do:es and dont:s. Vad förväntar sig...
2
Svar
24
· Visningar
3 238
Senast: Mimsan_
·
Ekonomi & Juridik Flytta gärna tråden om den ligger tokigt...;) Kommer hem och ser elstolpar, alltså de stora, tiometers stolparna som elledningarna går...
2
Svar
34
· Visningar
4 369
Senast: tara
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

  • Uppdateringstråd
  • Dressyrsnack 17
  • hästens kroppshållning

Omröstningar

Tillbaka
Upp