Hästmänniska

Om sådant som i första hand rör hästmänniskan, hästföretagaren. Ex.vis ekonomi, juridik, företagande, utbildning av hästmänniskan, ryttarhälsa samt mer lättsamma Gnägg-trådar. Huvudmoderator: ameo (Görel: Gnägg)

Filtrera med prefix:

Hästmänniskan Hej! Vi håller på och bygger nytt och skall då bygga en sadelkammare i ladan som vi renoverar. Om vi har tänkt använda sadelkammaren som...
Svar
7
· Visningar
2 259
Senast: Helena_89
·
Hästmänniskan Jag går ut gymnasiet till sommaren i år och då är jag färdig undersköterska. Jag har alltid sagt till mig själv att när jag har gått ut...
Svar
8
· Visningar
1 013
Senast: duke
·
Svar
0
· Visningar
231
Senast: Jojo
·
Ekonomi & Juridik Ett hästköp, från hästhandlare, importhäst med minst en mellanhand mellan födelseland och nuvarande säljare, hästen är enligt säljaren...
Svar
18
· Visningar
1 968
Gnägg Hejhej! Är lite osäke på om den här tråden är postad i rätt kategori nu. Så med risk för att det här blir borttaget. :) Min häst är en...
Svar
3
· Visningar
6 081
Senast: Efwa
·
Hästmänniskan Har blivit sjuk, måste jag avliva min häst nästa vecka? Känner mig förtvivlad, älskar min häst min lilla tant, men har fått hård dom av...
Svar
16
· Visningar
2 594
Senast: Kallebus
·
Gnägg Vad man än ska titta på där (online då) så står det att man måste installera Silverlight. Har gjort det men funkar ändå inte. Någon som...
Svar
2
· Visningar
656
Senast: Mirre
·
Gnägg Till helgen får jag hem en knabbis/swb och jag kan knabbt vänta! Sökt runt lite på nätet efter fler som har knabbiskorsningar eller...
13 14 15
Svar
293
· Visningar
48 489
Senast: Zkold
·
Hästmänniskan Jag har bokat en privatlektion på en ridskola i närheten och lektionen är 30 eller 45 minuter lång. Det får man välja själv. Den på 30...
2
Svar
30
· Visningar
3 301
Hästmänniskan i måndags blev jag då med nu häst i nyt stall. Förutom den allmänna förvirringen med allt det nya så var det direkt min tur att sköta...
6 7 8
Svar
152
· Visningar
14 070
Gnägg Många av er har användarnamn som man blir nyfiken på vad de betyder och varför valde ni just det ni har? Kan börja med mig Cita var min...
3 4 5
Svar
98
· Visningar
6 864
Senast: sofiaspel
·
Gnägg Läste en artikel om hästar som tränas att användas inom sök efter försvunna personer. Intressant, jag har aldrig tänkt tanken att man...
Svar
11
· Visningar
1 517
Senast: MnM
·
Anläggning Vi har en ridbana i paddex som har några år på nacken och behöver ett lyft. I nuläget är det endast några cm löst material på den...
Svar
1
· Visningar
873
Anläggning Hej på er tänkte om ni kan hjälpa mig lite? Det är dags att göra om sommarhagarna och är inte helt nöjd med hur dom är nu, då dom ligger...
Svar
9
· Visningar
1 159
Senast: Maléne
·
Anläggning Hej, Jag och min sambo har nyligen köpt en mindre gård på landet. Här finns möjlighet till egen häst men inget stall. Det finns en...
2
Svar
34
· Visningar
6 244
Senast: Inte_Ung
·
C
Hästmänniskan Vilka här har det?sätt gärna bilder oxå. Vet att det är många stalltrådar men alla verkar ha cement. Hur har trägolven funkat för er?
2
Svar
30
· Visningar
9 219
Senast: startpompe
·
Anläggning Ni som har egna stall eller är uppstallade, hur ser reglerna ut med hundar i ert stall? Jag har eget stall med några få inackorderingar...
11 12 13
Svar
252
· Visningar
19 412
Senast: kossankaj
·
Anläggning Jag och familjen är nyinflyttade på en liten gård, med ett gammalt slitet litet stall. Nybygge ligger några år fram i tiden, vi vill...
Svar
5
· Visningar
1 168
Senast: escade
·
Gnägg Här vill jag ha tips på roliga aktiviteter som ett antal personer med tillgång till häst kan hitta på tillsammans, i stil med att tolka...
Svar
5
· Visningar
812
Senast: Cilva
·
Gnägg Som rubriken lyder; lägg ut bilder och berätta gärna lite om era hästar/ponnyer :rofl: Man måste inte lägga ut en bild om man inte vill...
Svar
2
· Visningar
1 039
Senast: Gloria95
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp