Hästmänniska

Om sådant som i första hand rör hästmänniskan, hästföretagaren. Ex.vis ekonomi, juridik, företagande, utbildning av hästmänniskan, ryttarhälsa samt mer lättsamma Gnägg-trådar. Huvudmoderator: ameo (Görel: Gnägg)

Filtrera med prefix:

Hästmänniskan Hej! Jag heter Melie och är snart 13 år. Jag är ungefär 152 cm lång. Nu ska jag köpa egen häst, vi har hittat en superfin C ponny som vi...
2
Svar
28
· Visningar
3 948
Senast: Anzia
·
Anläggning Vårt stall och garagetak har brakat sönder, trots att det mesta blivit skottat. Jag har en god kontakt på länsstyrelsen då de var här...
Svar
0
· Visningar
772
Senast: Suspiria
·
Hästmänniskan Vi ska ta emot 2 två stycken hästar som ska gå på bete hos oss i sommar. Ägarna bor ganska långt bort så det är jag som kommer stå för...
Svar
7
· Visningar
1 079
Senast: Shaggy
·
Hästmänniskan Nu när våren är på intåg och solen börjar titta fram så får jag emellanåt höra från bekanta och kollegor som tidigare hållt på med häst...
3 4 5
Svar
96
· Visningar
9 594
Senast: Sirap
·
Ekonomi & Juridik Hej, Hoppas på att kunna få hjälp att reda lite i saker rörande uthyrning av stall. Det är en minderårig hästtjej som kommit till mig...
2
Svar
28
· Visningar
5 140
Senast: Polibek
·
Hästmänniskan Jag har sådan beslutsångest och behöver skriva av mig, och kanske bolla med någon... Jag är 28 år, har heltidsjobb och två hundar av...
2 3
Svar
42
· Visningar
7 671
Senast: Efwa
·
Hästmänniskan Jag har en ponny på foder och i kontraktet står det att ägaren ska stå för försäkringen hela fodervärdstiden. Nu är det så att ägaren...
Svar
13
· Visningar
1 890
Gnägg Och tänkte att det finns säkert fler här på Buke som tycker det vore roligt att titta på bilderna. Det står tyvärr inte när den är...
2 3
Svar
45
· Visningar
4 621
Senast: Flixon
·
Hästmänniskan Hej, jag har ingen jag kan prata med om ridning när det ex. Går dåligt så att jag känner mig nedstämd eller när det går bra så jag vill...
Svar
6
· Visningar
1 125
Gnägg Jag har haft häst hela mitt liv,min man vart intresserad när jag höll på,och nu i våras så beslutade vi oss för att han skulle ha en...
23 24 25
Svar
489
· Visningar
114 170
Senast: nickan1
·
  • Låst
Gnägg Såg att det fanns en tråd sedan 2011 där folk skrivit om konstiga/otrevliga provridningar.. Men det var 2011, så varför inte skapa en...
Svar
5
· Visningar
2 488
Senast: ameo
·
Gnägg Det är snart ett år sedan jag satt på en häst! :nailbiting: På grund av det intensiva familjelivet med små barn så valde jag att sälja...
Svar
16
· Visningar
1 815
Senast: Mabuse
·
Gnägg Hej allesammans! Jag äger just nu en D-Ponny som jag omedvetet köpte in som lite av ett projekt. Hon har blivit illa behandlad i både...
2
Svar
32
· Visningar
3 260
Senast: Rialavargen
·
R
Anläggning Jag har en egentligen ganska generell fundering, låt säga att en person håller 6 hästar (dvs. 5 eller fler) på någon annans fastighet...
Svar
16
· Visningar
1 650
Senast: elle12
·
Anläggning a) Vad har ni för topplager på er ridbana/på ridbanor som ni använder? b) Hur djupt är topplagret? c) Vad är det för lager direkt under...
Svar
4
· Visningar
2 653
Senast: warg
·
Gnägg Jag vet inte varför jag gör denna tråden. Men jag får stundtals så ont i mitt hjärta när jag tänker på min älskade gamla häst som bor...
Svar
16
· Visningar
2 167
Senast: ptr
·
Hästmänniskan Hej! ville bara kolla med er, jag ska skaffa häst och är 13 år. Och vi har provridit några men klickar inte så jättebra med dom, nu har...
Svar
11
· Visningar
2 842
Hästmänniskan Dags för avbön, jag hinner inte med alla hästarna. Har flera stycken och för det mesta har det fallit sig så att jag haft två, ibland...
Svar
7
· Visningar
1 297
Senast: Ajda
·
Hästmänniskan Jag är bara lite nyfiken på hur andra hästägare gör med broddar på bakskorna, när ens häst går tillsammans med andras hästar. Själv har...
3 4 5
Svar
86
· Visningar
7 312
Senast: Liten
·
Gnägg ...Vad hade den önskat sig då? :D Tanken slog mig nu när jag letar födelsedagspresenter till min blivande 16 åring för fullt. Vad jag...
2 3
Svar
41
· Visningar
3 525
Senast: Mimmimamma
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp