Djur

Om och kring andra djur. Hästar, hundar och katter har egna forum. Huvudmoderator: lizan

Filtrera med prefix:

L
Övr. Djur Vad för slags djur finns det egentligen som är allergivänliga? eller iaf inte lika som "vanliga" djur? vet ju att en del hästar...
2
Svar
27
· Visningar
6 180
Senast: **BORTTAGEN**
·
T
Övr. Djur Är det någon som har tamråtta hemma?? Jag har haft några stycken men dom har blivit sjuka och har blivit avlivade. jag e så sugen på att...
Svar
15
· Visningar
2 316
·
T
Övr. Djur Är det någon som vet om det finns någon uppfödare i skåne?? :bump:
Svar
5
· Visningar
2 771
·
N
Övr. Djur Idag var jag och köpte kaninmat. Det var ett tag sedan jag jämförde de tre olika pelletssäckarna på granngården här, nämligen rabbfor...
Svar
6
· Visningar
8 979
Senast: ninni_
·
I
Övr. Djur jag har två mera udda fiskar, Fladdermus fisk, jag undrar om nån har erfaring av dom? jag har enn så lenge inte sett dom äta,och dom...
2
Svar
26
· Visningar
3 105
Senast: Icebabe_1
·
M
Övr. Djur Vad kan hända om man skiljer kaninungen från sin mamma redan vid 4 veckors ålder? Psykiska och fysiska skador?
Svar
6
· Visningar
1 430
Senast: Stoppard
·
S
Övr. Djur Jag tycker grisar är söta och det skulle vara kul att skaffa en när jag flyttar hemifrån. Någon som har en? Berätta lite om den! :)...
Svar
5
· Visningar
929
·
D
Övr. Djur Är det någon som vet om det brukar gå bra att flytta ihop marsvin som inte känner igen varandra, när de nått vuxen ålder? Mitt problem...
Svar
3
· Visningar
1 410
·
M
Övr. Djur Vad ger ni era akvariefiskar? Vilket foder är bäst? Vad kan man ge mer än sådana dära flagor? Vilka "semesterpiller" är bra?
Svar
4
· Visningar
1 129
Senast: Icebabe_1
·
S
Övr. Djur en dum fråga kanske, men är en hamster svår att ta hand om? :o funderar på att köpa en,men det kan bli lite problematiskt eftersom vår...
Svar
10
· Visningar
986
Senast: Orkide
·
Övr. Djur Har införskaffat mig en kanin. en hane till på köpet som mer eller mindre förälskat sig i min hund och absolut inte kan låta henne vara...
Svar
6
· Visningar
1 559
Senast: Linn_89
·
Övr. Djur Vi köpte i torsdags 2 små marsvinshonor. Jag tycker de kliar sig så mycket. Kan marsvin ha lus??? Eller vad kan det vara? De är fö...
Svar
10
· Visningar
1 291
Senast: Orfeus
·
M
Övr. Djur såg en marsvinsbok på bokia idag, så jag bara lärade ställa mig å kolla i den. gud vad underhållande det var, det var bilder på olika...
2 3
Svar
40
· Visningar
3 167
Senast: Stollan
·
Övr. Djur Såg en av mina guppys föda nyss!!! Det är runt 7-8 yngel i akvariet, och denna hona är den som är så glupsk, och käkar yngel så jag...
Svar
3
· Visningar
730
Senast: Prosit
·
I
Övr. Djur Har en kompis som har en "rödörad sköldpadda", den är 3,5 år. Hon har haft den i ca: 1 månad. Nu har den blivit väldigt svälld i...
Svar
5
· Visningar
1 944
Senast: Imladris
·
M
Övr. Djur Har funderingar på att kanske skaffa ett marsvin men undrar om det är ok att ha dem ensamma ? Har mycket tid för pyssel och kärlek :)...
Svar
17
· Visningar
4 195
Senast: midnight_milly
·
S
Övr. Djur hihi... kollade på en bild från första dag en med Rocco då han var 6 veckor gammal...nåra veckor senare så har nosen blivit något...
Svar
9
· Visningar
840
Senast: squirlett
·
A
Övr. Djur En berättigad fråga, då jag skall köpa en bal hö från en hästkompis och gärna vill veta ungefär hur länge den räcker. Hur mycket hö...
Svar
2
· Visningar
855
Senast: maiden
·
O
Övr. Djur jag har två marsins pojkar i samma bur och dom har börjat småtjafsa lite med varandra. Jag ahr även deras mor men hon går tyvärr ensam...
Svar
9
· Visningar
1 706
Senast: Orfeus
·
P
Övr. Djur Hur mycket gör ni själva på era djur? Dvs av sådant veterinär, tandläkare m fl annars brukar utföra. Jag har tre kaniner som jag...
Svar
2
· Visningar
730
Senast: Isis
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Födda-24
  • Skadade hästar och konvalescenter