Allmänt

Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan

Filtrera med prefix:

B
IT & mobiler vill bara vet hur jag laddar hem Photoshop gratis. Vet att det fins på svenska spelar inte så stor roll viket de. Kan någon skicka ?:smirk:
Svar
1
· Visningar
4 093
Senast: moiran
·
D
IT & mobiler Hoppas på att det finns flera här på buke som har egna hemsidor eller tycker om att hålla på att fippla med koder och grejjs. Har precis...
2
Svar
22
· Visningar
2 296
Senast: tjenixen
·
IT & mobiler jag kan inte scrolla med musen: då far sidorna fram och tillbaka utan att sidan bara rullar neråt som jag vill: jag kan inte använda...
Svar
6
· Visningar
1 065
Senast: gern
·
M
IT & mobiler någon som vet vars jag kan ladda hem hästfilmer (tex Stallkompisar) från internet??? :confused: Ge gärna tips på bra hästfilmer! :)
Svar
1
· Visningar
838
Senast: Jezzie
·
E
IT & mobiler Hur gör man det på bilddagboken? På bildtext alltså? Blir mkt roligare ju men jag fattar inte hur man gör! En kompis berättade att om...
Svar
4
· Visningar
2 324
Senast: moiran
·
H
IT & mobiler Ja hur gör man pdf filer??
Svar
5
· Visningar
5 392
Senast: Sharpless
·
A
IT & mobiler Vad har ni för modem/internet/bredband/bolag, ja nivet. Hur hög hastighet och vad kostar det? Skulle ni ha valt ngt annat? isåfall...
Svar
15
· Visningar
1 385
Senast: Tjôta
·
IT & mobiler I det nya Vista så ska ju Media Player lägga sig ned till höger, iställer för till vänster som ett "vanligt" fönster. Någon som hänger...
Svar
4
· Visningar
888
Senast: Modest
·
IT & mobiler Jag blir galen, snart kastar jag datan i golvet:confused: För det första: Hur f*n kan allt mitt utrymme bli fullt när jag knappt har...
Svar
5
· Visningar
1 093
Senast: Baka_kun
·
IT & mobiler Har köpt en ny dator och byggt ihop, inga problem! Installerat windows xp o allt är klart. Spelat lite och surfat lite på den, inga...
Svar
9
· Visningar
1 311
·
IT & mobiler Jag hittade några gamla datorspel från -97 (Mysteriet på Greveholm). Försökte spela dom nu på datorerna, men det fungerade inte alls...
Svar
1
· Visningar
1 138
Senast: Lord Owen
·
IT & mobiler Jag är så ARG på den här datorn. Sitter och försöker installera iTunes och Quicktime så min mammas nya iPod ska fungera. Men inte då...
Svar
6
· Visningar
1 016
Senast: Madick
·
IT & mobiler Hämtade våran nya dator i torsdags. Det hade varit vista i den. Han la in XP i stället då jag ville det. På torsdagen så fungerade...
Svar
3
· Visningar
862
Senast: åke
·
S
IT & mobiler Min mus kan jag bara flytta uppåt och nedåt men inte åt höger eller vänster. Vad sjutton kan ha hänt?????? Mycket tacksam för svar om...
Svar
4
· Visningar
729
Senast: Sharpless
·
B
IT & mobiler Jag har fått en ny skärm till min dator - med widescreen! :crazy: Någon som vet ifall man kan ändra inställningarna så allt inte är så...
Svar
2
· Visningar
829
Senast: Bisquit
·
IT & mobiler I vilket program kan man göra animationer?
Svar
8
· Visningar
1 099
Senast: R8n
·
IT & mobiler Måste bara skriva om vilken otrolig skillnad det är att äntligen fått bredband!!! Har haft modem i alla år och nu har vi äntligen...
Svar
1
· Visningar
755
Senast: Kuckeliku
·
D
IT & mobiler :devil: har just köpt en svindyr dator till min 12 årige son sm speldator, har installerat windows XP, och alla drivrutiner som...
Svar
4
· Visningar
850
·
IT & mobiler Hur gör jag för att ändra en fil typ VOB till en mpeg fil eller liknande så jag kan arbeta med den i ex movie maker?
Svar
1
· Visningar
823
Senast: Stalker
·
S
IT & mobiler Hur fasen för man om Linux formatet så de går att läsa i windows? Ska skicka det via mail och för att de ska gå att öppna måste man...
Svar
5
· Visningar
865
Senast: smultronfot
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka