Hund

Om och kring hundar. Moderatorer: Snurrfian

Filtrera med prefix:

Hundhälsa Jag börjar med att säga att jag har bokat veterinärtid på onsdag, då vissa missar att läsa det! Min hund har gått ner nästan 2kg på...
2
Svar
38
· Visningar
6 936
Övr. Hund Pga skada så vill jag att min hund ska ha täcke för att inte frysa och förvärra muskelskadan (rygg och höger ben). Vill ha ett...
Svar
13
· Visningar
1 440
Övr. Hund Hej Jag bor mellan två hundkennlar som stör min familj otroligt mycket! Den ena kennel Flyttade in efter oss och startade upp...
Svar
4
· Visningar
1 677
Senast: Is
·
Övr. Hund Jag tänkte att jag startar en till tråd när jag fick så bra tips i min förra angående hundmöten. Jag har nämligen kommit på ett till...
Svar
17
· Visningar
7 340
Övr. Hund Har ni någon gång fått höra helknasiga saker från ej hundvana människor? Jag har varit med om en lustig sak idag, och hört en...
2 3
Svar
51
· Visningar
6 851
Hundavel & Ras Jag är gammal kennelunge och åtta veckor är då valparna brukade levereras. en bekant till mig parade sin hund och ska sälja sina valpar...
2 3 4
Svar
67
· Visningar
6 942
Senast: Grana
·
Hundavel & Ras Jag har idag American Akita och trivs väldigt bra med den rasen. Jag har dock börjat fundera lite kring mitt nästa hundval och tänkte...
Svar
9
· Visningar
2 050
Senast: Gimlan
·
Övr. Hund Ska man undvika stoppa ner belöningstorrkulor i fickorna till hunden egentligen? Ens fickor är ju inte direkt hygieniska, kan det bidra...
2
Svar
24
· Visningar
2 847
Senast: yennork
·
Hundhälsa Vi har gått på valpkurs med vår lilla 5 månaders :love: (fyller han på fredag) och bland annat pratat en del om ensamhetsträning. Vi...
Svar
4
· Visningar
1 001
Senast: Red_Chili
·
Övr. Hund Okej att jag förstår det är dyrt för försäkringsbolagen med veterinärvårdsförsäkringar. Men seriöst - vad är det som händer med...
4 5 6
Svar
107
· Visningar
14 716
Senast: Picky
·
Övr. Hund Detta är ju ingen jätteseriös tråd att det är ett problem, men ändå vore det ganska skönt om vi kunde synka ihop oss lite bättre:p...
2
Svar
20
· Visningar
7 778
Senast: MiniLi
·
Hundavel & Ras Jag har inga planer just nu på att skaffa en hund till,men någon gång i framtiden kommer det att bli en valp:) För att göra en lång...
2
Svar
29
· Visningar
13 466
Övr. Hund Hej! Finns det någon här som vet om det finns någon/några djurkyrkogårdar i västra götaland?? Tacksam för så snabbt svar som...
Svar
17
· Visningar
4 326
Övr. Hund Ska försöka göra en lång historia kort. Av en slump kom jag i kontakt med en tjej som behöver hundvakt. Jag tänkte vid tillfället att...
2
Svar
23
· Visningar
4 488
Hundhälsa Vår tik har haft diarré sedan i måndags. Hon är dessutom skendräktig så det är lite svårt att veta vad som beror på vad. I onsdags...
Svar
10
· Visningar
4 698
Hundavel & Ras På vår valpkurs har vi tre lagotto (och kursledaren har en) så totalt fyra. Nu på sista tillfället hade vi päls- och...
2
Svar
37
· Visningar
13 665
Senast: Brandgul
·
Hundhälsa Min hund skar sig på något igår vid stallet. Ett fint snitt rakt över stora trampdynan på vänster bakben. Snittet var så ytligt att det...
Svar
10
· Visningar
4 842
Senast: TinyWiny
·
Övr. Hund Förra veckan plockade jag första fästingarna så nu har jag satt på fästingmedel, ok fine. Så i dag mötte slyngeln ormar för första...
Svar
5
· Visningar
1 005
Senast: kayoba
·
Hundhälsa Min hund opererades i somras för "akut fistulerande analsäcksinflammation", båda analsäckarna togs bort. Jag reagerade på att det var...
Svar
3
· Visningar
2 784
Övr. Hund Hur gör ni som har dagmatte? Menar nu när dem kommer hem till er och rastar. Känns de säkert att lämna ut sin nyckel till en främling...
Svar
8
· Visningar
1 206
Senast: kolblakkur
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka