Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Samma för mig. Jag kan dock logga in om jag använder mig av Chrome. Normalt sett använder jag Safari men där blir det som du beskriver. Anslutning inte säker får jag dock upp på båda.Bukefalos låg nere för mig imorse. Nu är den uppe igen men "anslutningen är inte säker" står det. Hade problem med att logga in - sidan gick igenom momentet, men sedan var jag inte inloggad ändå. Någon annan som upplevt detta?
+1. Safari vill inte alls sedan i morse och skickar bara upp "Page could not be loaded."Samma för mig. Jag kan dock logga in om jag använder mig av Chrome. Normalt sett använder jag Safari men där blir det som du beskriver. Anslutning inte säker får jag dock upp på båda.
Har samma problem nu, trycker jag bort det kommer jag in på "Vad gör vi tråden"Bukefalos låg nere för mig imorse. Nu är den uppe igen men "anslutningen är inte säker" står det. Hade problem med att logga in - sidan gick igenom momentet, men sedan var jag inte inloggad ändå. Någon annan som upplevt detta?
Vad konstigt, för den fungerar inte för mig. Visst menar du den som heter bara Internet i din telefon? Lila symbol?Fungerar med Samsungs egna webbläsare på Android. Chrome fungerar inte.
Ja precis just den. Vad konstigt!Vad konstigt, för den fungerar inte för mig. Visst menar du den som heter bara Internet i din telefon? Lila symbol?
Fungerar med Samsungs egna webbläsare på Android. Chrome fungerar inte.
Den varianten funkar för mig också. Men inte Chome eller edge.Vad konstigt, för den fungerar inte för mig. Visst menar du den som heter bara Internet i din telefon? Lila symbol?