Anslutning inte säker

Bukefalos låg nere för mig imorse. Nu är den uppe igen men "anslutningen är inte säker" står det. Hade problem med att logga in - sidan gick igenom momentet, men sedan var jag inte inloggad ändå. Någon annan som upplevt detta?
Samma för mig. Jag kan dock logga in om jag använder mig av Chrome. Normalt sett använder jag Safari men där blir det som du beskriver. Anslutning inte säker får jag dock upp på båda.

Jag hade samma problem med Chrome men efter att ha startat om både datorn och Chrome funkade det så småningom.
Vad konstigt det kändes att surfa som ickemedlem förresten! :cry::D

Jag kom in nu på datorn på jobbet :angel: där jag har Edge, men på mobilen (Safari) funkar det inte alls, har haft problem hela dagen :arghh:

Bukefalos låg nere för mig imorse. Nu är den uppe igen men "anslutningen är inte säker" står det. Hade problem med att logga in - sidan gick igenom momentet, men sedan var jag inte inloggad ändå. Någon annan som upplevt detta?
Har samma problem nu, trycker jag bort det kommer jag in på "Vad gör vi tråden"

Kommer in med Edge på datorn.
500 Internal Server Error på både dator och mobil med chrome och med Samsung internetbrowser (på mobilen).
Har testat radera all webplatsdata i chrome på både dator och mobil utan framgång.
Har provat om det gjorde någon skillnad att använda inkognitofönster i chrome. Ingen skillnad.

Även om jag kommer in via Edge står det uppe till vänster om adressfältet Ej säker.

Senast ändrad:
Screenshot_20250107_171615_Samsung Internet.webp

Såhär säger min ang info om sidan.

Jag blev precis inloggad automatiskt i Chrome. Det vill säga det stod att anslutmingen inte var säker, och jag var utloggad, men sidan uppdaterades och nu står det https och jag är inloggad....

Liknande trådar

Anläggning Behöver hjälp att förstå hur detta ”omöjliga” kan ske! Min häst står i en utebox. Det är totalt två uteboxar som hör till stallet, så...
2
Svar
32
· Visningar
2 363
Senast: Emma-pemma
·
Hästhantering Hej! Jag känner att jag måste få bolla lite med folk som har mer vana av sånna här typer av hästar än mig. I ungefär ett år nu har jag...
Svar
6
· Visningar
1 154
Hundhälsa Hej! Vi har en hane som är krypt. Han är idag 2,5 år gammal ungefär. Vi har fått bekräftat genom ultraljud att den andra kulan ligger...
2
Svar
21
· Visningar
1 839
  • Artikel Artikel
Dagbok Det är nu 3½ år sedan jag fick besked om att jag är överkänslig mot komjölk, de 4 vanliga sädesslagen (vete, havre, korn, råg) samt...
Svar
0
· Visningar
340
Senast: cassiopeja
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka