Hund

Om och kring hundar. Moderatorer: Snurrfian

Filtrera med prefix:

Hundavel & Ras Ursäkta bukare här kommer ytligare en rastråd. :cool: Velar en hel del nu när jag ska skaffa ytligare en hund. Frågan är bara vad...
2 3
Svar
56
· Visningar
6 314
Senast: Luff
·
Övr. Hund Hur gör man? Valpen är ju inte gammal nog för långpromenader, men den vuxna hunden behöver ju motion. Köpa en skrinda som valpen får...
Svar
11
· Visningar
3 865
Senast: Belethien
·
Övr. Hund Jag har vid flera tillfällen fått mail med inbjudan till utställning på brukshundsklubbar och jag vet inte riktigt om det är på riktigt...
Svar
9
· Visningar
1 356
Senast: MiniLi
·
Övr. Hund Ni kanske minns: http://www.bukefalos.com/f/showthread.php?t=1200890 ? O den gången han kom hem med trevliga poliser? Nåja, efter...
2
Svar
23
· Visningar
3 208
Hundhälsa Jag gör en egen tråd då man inte får svar i allergitråden, så kanske folk ser det här snabbare. Det är några på forumet som varit i...
Svar
17
· Visningar
6 796
Senast: Picky
·
Hundhälsa För två år sedan fick vi ta över en vuxen hanhund. Han hade bott i hundgård i hela sitt liv men hos oss bor han inomhus. Till vår...
2 3
Svar
45
· Visningar
8 413
Senast: Grana
·
Övr. Hund Som ni sett i annan tråd miste vi vår vuxna hund i veckan. Kvar finns 6 mån valpen och en massa förvirring, sorg och krossade planer...
Svar
13
· Visningar
2 094
Senast: Lejonelle
·
Övr. Hund Ska snart flytta hemifrån då jag fått jobb och jag har min dvärgpinscher och mops med mig. Dem är vana att vara ensamma några timmar men...
Svar
1
· Visningar
1 454
Senast: Bison
·
Hundhälsa Min hund fick sina analsäckar tömda hos veterinären för mindre än en vecka sedan och sedan dess och sen dess har de börjat rinna till...
Svar
1
· Visningar
2 027
Senast: Kilauea
·
Övr. Hund Jag drömmer mig bort om att i framtiden kunna skaffa mig en st bernard.. :love: Läser runt en hel del, men nåt som jag har mycket svårt...
Svar
16
· Visningar
2 233
Senast: Modig_Korn
·
Hundhälsa Min mamma och hennes jagande man har en finsk stövare hemma (en riktigt barnslig sådan..). Här om dagen var jag och hälsade på då jag...
Svar
9
· Visningar
5 873
Senast: dpmatte
·
Övr. Hund Förra året hade vi en intressant tråd där vi ojade och tog oss för pannan åt en rad bilder på BIR-vinnande hundar från Westminster. Jag...
3 4 5
Svar
88
· Visningar
11 055
Senast: Red_Chili
·
Övr. Hund Funderar över lösningar för vardagen nu när min unghund blivit ensamhund :cry: . Nånstans tror jag att det bästa för min hund vore att...
Svar
7
· Visningar
3 284
Senast: Jenka
·
Hundavel & Ras Jag har inom några års framtid planer på en till hund frågan är bara vilken ras. Jag är lätt pälsdjursallergiker men är uppvuxen med...
2 3
Svar
41
· Visningar
8 946
Senast: Dorro
·
Övr. Hund Hej hopp! Det är möjligtvis ingen bukare som tänkt åka och ställa ut i Bulgarien på Balkan winner utställningarna 10-16 mars?
Svar
1
· Visningar
576
Senast: Julienne
·
Hundavel & Ras Om man är intresserad av valp/vuxen hund på foder alt köpa? Jag har skrivit till en uppfödare om att eventuellt ta en valp/vuxen på...
Svar
12
· Visningar
5 066
Senast: et_flickan
·
Hundhälsa Igår var vi in till veterinären i ett annat ärende och då upptäcktes ett blåsljud på hjärtat. Det gjordes röngten och det såg ett litet...
Svar
4
· Visningar
2 864
Senast: Got2Be
·
Övr. Hund Vi förlorade Aiko ikväll, han blev påkörd av en bil. Sitter här och försöker fatta det. Vi var ute och gick i skymningen, han sprang i...
2 3 4
Svar
65
· Visningar
6 375
Senast: AraSlei
·
Hundträning Kan inte tänka mig att jag är ensam på forumet om att hålla på med personspår på en nästan absurt nördig nivå? Vore det inte trevligt...
2
Svar
34
· Visningar
5 489
Senast: Migo
·
Hundavel & Ras Någon som har erfarenhet av den? Velar mellan ess (ej jaktvariant) och jaktlabbe. Vill ha en aktiv lättfostrad familjehund för lydnad...
2
Svar
33
· Visningar
5 738
Senast: Roxer
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar