JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt.
Du bör uppgradera eller använda
en annan webbläsare .
Gnägg
Trådstartare
Trådstartare
Cosy
Startdatum
Startdatum
20 Okt 2004
Svar
Svar
0
Visningar
Visningar
288
Buspojke i största allmänhet!!
Shettisvalack f. -99
Hundhälsa
Lyssnade lite på riksdagsdebatten om hundsmuggling och blir sååå beklämd. Nu hamnade jag mitt i och ärligt talat orkade jag inte lyssna...
Relationer
Det har börjat störa mig hur svårt jag har för att be andra människor om saker och ting.
Det kan handla om allt från att jag säger...
Kropp & Själ
Jag har insett att det är dags för mig att tackla min tandvårdsrädsla.. fobi.. men hur gör man?
Jag har inte varit hos tandläkaren på...
Juridik & Ekonomi
Jag har precis börjat ta ut min Allmänna pension. Har tyvärr ingen tjänstepension. Men jag kommer att fortsätta jobba - frilanskontrakt...
Hingstvalsfunderingar 2025
Avel Varför ens kommentera kring en dressyrhingst om du haft så dålig koll på dressyren?😅
Han har representerat sverige på mästerskap sedan...
MiniLi
28 minuter sedan
Svar: 51
Visningar: 3 742
Avel
Stora shoppingtråden III
Utrustning Insåg att det är dags att köpa ny hjälm, min nuvarande är fem år gammal. Men inget passar min huvudform :mad:
grodan21
Idag kl 13:49
Ridskoleryttare
Träning Kravlade mig upp på hästryggen i går igen efter ett kort uppehåll. Har skyllt på förkylning och ryggont samt har haft del möten...
cewe
Idag kl 13:30
Svar: 913
Visningar: 96 836
Träning