Yoga blev attackerad av Abbie!!!

MissFideli

Trådstartare
Stackars Yoga låg och sov i lugn och ro på ryggkudden i soffan, jag satt och spelade dataspel. Sen kom Abbie från sovrummet där hon sovit. Och flög rakt på sin mamma!! :eek::eek::eek:

Det var dags för tvångstvätt!! :devil: :rofl:
23090139.jpg

Sv: Yoga blev attackerad av Abbie!!!

:love: Jag älskar Abbie! Den sötaste katten någonsin. :love:

Jupp, jag kom ihåg att jag blev lite ledsen i ögat när jag fick veta att hon är kastrerad. Hoppades att jag på något sätt kunna få en Abbie själv ju! :idea: :angel: :love:

Mmm, jäkla knän!! Hade inte dom varit så hade hon nog haft ett par kullar vid det här laget.

Mmm, jäkla knän!! Hade inte dom varit så hade hon nog haft ett par kullar vid det här laget.

Jag förstår det, men det är nog lika bra att det inte blev så - Tänk dig kön av kattälskare som skulle ha stått utanför din dörr?! :D

Du har inte några bilder från då Abbie är yngre som man skulle kunna få se? :love:

Åh så söööta! :love: Du gör allt du bara kan för att mitt nuvarande liv som kattlös ska bli en plåga va? :mad:

Hon var helt chockad! Abbie var så jäkla snabb upp i soffan, det bara rasslade till. Yoga hann knappt rycka till ens :D

:D:D:D

*väntar väldigt tålmodigt...**host* :angel:

Liknande trådar

Äldre Jag blir galen på våran granne snart! Huah, är jag lättretlig eller har jag rätt till att vara det? :eek: Sambon och jag har nyligen...
Svar
18
· Visningar
2 874
Senast: martha
·
Relationer Rubriken känns så fel, men samtidigt oerhört rätt.. Det här är ingen "buhu det är så synd om mig"-tråd, utan mer en chans för mig att få...
Svar
9
· Visningar
3 703
Senast: Red_Chili
·
Övr. Katt Det känns helt overkligt, jag har nog inte förstått det än. Sent i onsdags kväll försvann hon i mina armar, hon fick det lugnt den sista...
Svar
5
· Visningar
2 272
Senast: tassel
·
Katthälsa Ja, nu har problem uppstått! Jag bor på internat, som jag ska göra nu i 2,5 år till. Internatet ligger 70 mil hemifrån = katten stannar...
Svar
1
· Visningar
1 058
Senast: TinyWiny
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama