Yla i sömnen?

Sv: Yla i sömnen?

Min gör det ibland på nätterna, om hon haft en hård dag.
Gärna i kombination med yvigt bensprattel.
 
Sv: Yla i sömnen?

Jadå, jycken jag har nu är ett energiknippe utan dess like och han springer ungefär hälften så långt medans han sover som under sin vakna tid.
Har han varit ute och jagat händer det att han börjar gny och sprattla lite med benen för att sakta öka på, till slut skäller han i sömnen händer ganska ofta att han skäller och sedan rusar upp och letar efter den som skällde så att han vaknade.
 
Sv: Yla i sömnen?

Tack för era svar.

Precis innan jag postade tråden så börjada Sisko yla, som om hon var vaken (med öppna ögon och inte drömigt gny, utan riktigt yl) för att sen titta mot ytterdörren och sen somna om.

Eftersom hon annars bara gnyer o piper i sömnen blev jag lite fundersam.
 
Sv: Yla i sömnen?

min förra labbe hon sprang som en liten tok när hon sov. ibland såg det ut som om hon "hoppade" upp i luften å fångade saker :love:

skällde gjorde hon bara ibland.


min bulldogg LÅTSAS att hon sover. hon ligger och "snarkar" med ögonen stängda, å så ibland så öppnar hon ena ögat och tittar om det är någon i närheten.. och hon snarkar då rejält mkt mer än vad hon gör när hon sover "på riktigt" *hehe*
 
Sv: Yla i sömnen?

Ylar likadant som när hon är vaken (sätter sig upp och ylar på riktigt) eller liggandes kvar i samma position med ögonen stängda och med lite slummriga läte?
 
Sv: Yla i sömnen?

labben gör det ibland. det är alltid lika obehagligt att vakna till ett utdraget ylande. oftast sover han väldigt djupt också, så man får hojta till rätt högt för att han ska vakna och bli tyst.

tillägg; han ligger ner, men har huvudet lite lyft och ylar med en lite ljusare stämma än när han är vaken.
 
Sv: Yla i sömnen?

Ja måste ha en lyxvovve , han skäller två ggr i veckan typ , har aldrig yat vad jag har hört eller nått , dock gnäller han när han är hungrig ...
Och snarkar :love:
 
Sv: Yla i sömnen?

Valpis sover med öppna ögon ganska ofta (precis som matte ;)) och senast igår natt låg han och ylade/skällde/morrade i sömnen också. :)
 
Sv: Yla i sömnen?

Min gör det, och morrar/skäller/gnäller i sömnen. Sen brukar benen röra sig, och kroppen rycka och ögonen brukar röra på sig.
Ganska kul att se :D
 

Liknande trådar

Övr. Hund Vill gärna höra andras erfarenheter gällande rutiner till hundar. Har två terriers. En airedale och en mindre foxfröken på 11 år. Min...
Svar
12
· Visningar
932
Senast: Migo
·
Övr. Hund Jag har blivit kronisk sjuk och sitter här med en ung vallhund som jag inte klarar av att aktivera. Min prognos är oklar, jag kan bli...
Svar
18
· Visningar
1 845
Senast: tuaphua
·
Hundhälsa Hur länge brukar en hund vara förkyld? Hunden började fnysa och nysa i förrgår och har idag även fått lite rinnande ögon. Hon mår bra i...
Svar
2
· Visningar
509
Övr. Hund Min killes familj har två hundar, en grey och en whippet. De är båda trevliga och har aldrig haft problem med att träffa nya personer...
Svar
13
· Visningar
1 313
Senast: hastflicka
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Tråden för spår
  • Min arga lilla hund.
  • Hjälp att välja ras

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp