I

Isidor

Har xp i min dator. men det krånglar när man ibland ska starta den den hittar inte en del filer. Men jag har inte skivan till det xp som är i min dator.
Men har en annan skiva med xp kan jag ta bord det xp om ligger i nu och installera om den andra skivan i stället ? Hur blir det med dom andra programen som jag har i datorn kommer dom finnas kvar eller försvinner dom ?
 
Sv: Xp

Hej du!

När jag nu kom hem från en liten minisemester hade min XP fått fnatt. Jag misstänker att min C-partition blivit full av någon anledning (ska förhöra den hemmavarande sonen inom kort). Hur som helst sitter jag och ominstallerar hela jämrans C-partitionen med alla jämrans program, uppdateringar och svär över att bokmärken till webbläsare inte står att finna. Jag misstänker att du kommer att få göra samma sak...
 
Sv: Xp

Detta har jag råkat ut för ett flertal gånger nu och det är inte kul.
Det har slutat med att jag har fått ominstallera varje gång och alltså blivit av med all info.
Förra gången ( förrförra!) det hände gjorde jag två partitioner och la alla bild och musikfiler på den ena. Men inte hjälpte det. :mad: Vid förra krashen gick det inte att komma åt filerna i alla fall. Varför vet jag inte.
Så det enda som hjälper är att säkerhetskopiera, ofta!
 
Sv: Xp

Man kan gå in iDOS och spara filer och program.. Det innebär iofs att man får plocka bort allt som ska bort "för hand"... :crazy:
Ps gör en systemåterställning först.. Det brukar lösa en hel del problem :smirk:
 
Sv: Xp

Jag har ju 2 st hårddiskar så på den ena bara program och den andra bilder musik och sånt. så den med bilder det händer det ju inget med. Det jag ville veta va om den jag har xp på om programmen försvinner också typ winamp och lite sådana program som man har när man avinstallerar xp ?
 

Liknande trådar

IT & mobiler Jag har Youtube premium och har en del låtar nedladdade så att man kan lyssna offline. Ibland krånglar det, men det brukar lösa sig...
Svar
1
· Visningar
294
Senast: Enya
·
IT & mobiler Förra veckan lyckades jag ta bort alla inkomna sms i stället för att radera det sista inkomna... Glömde att jag inte var inne på messet...
Svar
6
· Visningar
1 223
Senast: _Taggis_
·
Hemmet Jag misstänker att min Google Nest wifi-router har problem. Wifit går av och på hela tiden random långa stunder. Än så länge verkar...
Svar
4
· Visningar
659
  • Artikel Artikel
Dagbok Jag tycker att jag ofta ser mina egna gamla dagbokstrådar under rubriken "Liknande trådar" under senaste inlägget i en tråd. Det gör mig...
Svar
0
· Visningar
456
Senast: cassiopeja
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

  • Wobbi stövlar
  • Dressyrsnack 17
  • Ridskoleryttare

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp