WorldFengur

Sv: WorldFengur

Jag mailade till worldfengur@worldfengur.com och bad dom registrera att JAG ärgen min häst (som är reggad i SIF på mej) och fick ett svar att det skulle fixas och att hon vidarebefodrat mailet till den finska WF-registratorn så hon fixar det (min häst är finskfödd).

/Malin

Jag gjorde likadant men hon skrev att det var förra ägaren som skulle bevisa det o bla bla...:cry:

Jag ville ju självklart lägga in bilder men...

Jag mailade och frågade och då svarade dem:

Hi

You must contact SIF (avel.svenska@icelandichorse.se)in order to change the owner as information on every horse located in Sweden are supposed to be made by SIF only.

Best regards
Hallveig

Liknande trådar

Islandshäst Får hem ett par nya hästar inom kort och tittar just efter varsitt utegångstäcke för dem. Skulle gärna vilja ha ett som är anpassat för...
Svar
8
· Visningar
763
Senast: Ajda
·
Träning Hej! Har en fundering på den svenska islandshäst landslaget. Hur tar folk sig dit? Har en kusin vars dotter verkligen vill tävla...
Svar
1
· Visningar
263
Senast: Roheryn
·
Samhälle Jag undrar om nån har nån bra idé på hur man kan komma runt förvalt utlämningsställe när man beställer grejer på nätet? Jag bor mitt...
2
Svar
21
· Visningar
1 560
Senast: MiaMia
·
IT & mobiler Hej, bukeraklet! Har två it-frågor: !) Hur ändrar man sin mailadress på facebookkontot??? 2) Förr hade jag epost NN@live.se men hittar...
Svar
4
· Visningar
343
Senast: sweep
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka