Sv: Wordfeud

Spelade med storasyster, fick ut alla bokstäver när jag la första ordet och 69 poäng, det lär ju aldrig hända igen.

Min motspelare fick häromdan 92 poäng, tyvärr minns jag inte ordet. Men kändes lite som jag hade uppförsbacke just då..! :D

ja jag missar alltid möjligheterna till TL och annat för det passar inte med orden som redan är lagda.
Sen så får man ju tänka till lite när man börja lägga från båda håll så man öppnar upp spelplanen.

Jag har haft dig där hela tiden iaf. Och du verkar ju ha fått igång det för visst har du spöat mig sedan igår?

Min motspelare fick häromdan 92 poäng, tyvärr minns jag inte ordet. Men kändes lite som jag hade uppförsbacke just då..! :D

Kan det ha varit jag tro? Jag vet att jag fick gigantiskt med poäng för ett ord typ i går eller i söndags...

jag brukar stänga ner, jag loggar aldrig ut, så kommer de oftast tillbaka sen igen. Tror WF buggar emellanåt.

Kan det ha varit jag tro? Jag vet att jag fick gigantiskt med poäng för ett ord typ i går eller i söndags...

Tror inte det var du, tror det var en annan tjej. Hon försvann en stund och skrattade sen och sa att hon var bara tvungen att lägga ut det på facebook... skryta lite. :D

Jag lyckades komma in efter några timmar, som tur var. Sjukt beroendeframkallande spel. :p

*kl*

Åh jag får sån pisk i några av mina spel, vad duktiga folk är :laugh:
(Inte menat som ett drygt inlägg, utan bara ett konstaterande att folk är bra på ord)

bara att adda mig, Rosita97, jag försöker lägga till er allteftersom, men det är inte alltid jag kommer på varifrån ni kommer. Ni får chatta Buke så jag vet:D

Jag sammanfattade användarna som har lagts ut i tråden, så blir det lite lättare att överblicka:

WF (Buke)
---------------
Mareld (Seren)
bumpoaniara (bumpo)
..Anna.. (c0pyright)
Alexiandran (Alexandra_W)
sjafn (Mammas)
zaga_ (Zaga)
sanwas (SandraW)
Rosita97 (Sputnik)
Humlan00 (Humelibumlan)
Mrkiwi19 (ii-ssa)
Annamare1 (Brisa)
DeaAndrea (Dea)
Jessmi (Gesska)
Eddans (minimal)
Ninnurur (Ninnurur)
nevides (desiree)
Flixon (Flixon)
grodan21 (grodan21)
Linzak (doleron)
Tank Kaka (Poppinella)
Jepsan (Jeps)

Liknande trådar

Kläder & Bli fin Nu börjar det ju bli kallare ute, och jag känner att jag saknar en typ av sko. När jag är hemma och håller på i trädgården/med huset...
Svar
14
· Visningar
682
Relationer Träffade min nuvarande sambo för ca 4 år sedan och vi har ett barn tillsammans som nu är ca 2 år. Förhållandet är inte alls bra och de...
4 5 6
Svar
106
· Visningar
10 359
Senast: monster1
·
Trädgård & Växter Runt hela huset ligger stenläggning, ca 150 kvm... Mycket vackert men... Inte längre. Jag hade på känn att det skulle bli såhär men...
Svar
11
· Visningar
406
Senast: Unafraid
·
Samhälle Från och med 1 januari får man inte längre okej att slänga textilier i restavfallet, utan Sveriges kommuner har som ansvar att informera...
7 8 9
Svar
177
· Visningar
4 355
Senast: Scata
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Akvarietråden V
  • Valp 2025