M

millansnillan

Hur skaffar man word? Jag hade dte innan men efter ominstallering av datorn så har det försvunnit. KAn man få tillbaka det?
 
Sv: Word

det är ett köpe-program, har du inte det på cd skiva?
 
Sv: Word

Ingen aning. Men borde det inte följa med XP? HAr för mig att det gjorde det första gången jag installerade datorn.
 
Sv: Word

Du borde ha en installtions skiva för office paketet.
Den kan du köra och sedan kommer den att fråga vad du vill installera (eftersom själva skivan redan är installerad) då är det bara att välja word.
 
Sv: Word

tror inte det brukar sitta på samma skiva, jag installerar iallafall det för sig på båda mina XP skivor, ME och 2x2000 är jag rätt säker på.
 
Sv: Word

Jag hittade "Office xp Standard"skivan :banana: Nu har jag hela 5 nya program, däribland word.
 
Sv: Word

word tillhör officepaketet. sen om man nu vill tanka det eller leta efter skivan e upp till var och en ... annars finns openoffice ett trevligt paket med "kopior" till programmen till office paketet dock kan det vara svårt att öppna de filerna med "riktiga" word :)
 

Liknande trådar

IT & mobiler Jag är så otroligt missnöjd med hur både Gmail och Outlook sorterar mail! Fattar inte om det bara är kassa inställningar (tycker jag...
Svar
16
· Visningar
631
IT & mobiler Går i tankar att skaffa mig en ny mobil. Så jag tänkte att min gamla slänger jag i elektronik på återvinningscentralen. Men sen kom min...
Svar
0
· Visningar
292
Senast: Smoothi
·
IT & mobiler Jag vill tatuera in mina barns namn men jag vill göra det i min mormors handstil för att på så sätt bära även henne med mig genom livet...
Svar
1
· Visningar
291
IT & mobiler Håller på att tappa det helt. Har haft en Huawei 20 Pro i över 4 år, det är den bästa mobilen jag haft och jag hade köpt en sån igen...
2
Svar
22
· Visningar
1 490
Senast: Rie
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

  • Vad gör vi? Del CCIII
  • Valet i USA
  • Skaffa barn eller inte

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp