Windows Movie Maker

A

adnamA

Håller på att göra en film i det programmet.. Men när jag jag ska "importera video" så kommer det upp en ruta där det står:

Filtypen för filen C:\Documents and Settings\Amanda\Mina dokument\Mina bilder\Filmer\filens namn.mov hanteras inte och kan inte importeras till Windows Movie Maker.

Måste man byta ändelse på filen eller vad ska man göra..?

Blir jätteglad för svar! :)
 
Sv: Windows Movie Maker

Åkej.. och det går till hur..? :crazy: Fattar inte riktigt vad dom menar på den där sidan.. :p
 
Sv: Windows Movie Maker

Tja läs forumet, eller kolla i Guide eller Tools avdelningen om hur man konventera MOV till ett passande format.
 

Liknande trådar

IT & mobiler Har några filmsnuttar på telefonen som jag skulle vilja redigera med windows movie maker, men dom går inte att öppna. det står: Det...
Svar
6
· Visningar
2 836
Senast: MinIan
·
IT & mobiler Kan nån hjälpa mig?! Jag vill föra över mina bilder och filmer som jag har på telefonen (nokia 5230) till datorn. Jag var tvungen...
Svar
8
· Visningar
1 829
Senast: lisa412
·
E
IT & mobiler Jag har skaffat en ny videokamera. En JVC Everio S GZ-MS90. Är jättenöjd med den, dock funkar det inte att importera dens videoklipp...
Svar
2
· Visningar
1 033
Senast: -emmaa
·
G
IT & mobiler Jag har redigerat om filmer från min mobil från mp4 till alla möjliga filer som står ska fungera i windows movie maker! Men det fungerar...
Svar
1
· Visningar
804
Senast: Stalker
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

  • Vad gör vi? Del CCIII
  • Valet i USA
  • Skaffa barn eller inte

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp