Westernträns från Börjes

F

froggy

Någon som köpt ett westernträns från Börjes i stl FULL? Det är så att jag vill veta hur långa tyglarna är. För dumt nog så står det ju inte på deras sida.

Sv: Westernträns från Börjes

Nu har jag inte köpt träns med tillhörande tyglar därifrån men jag har sett dom eftersom jag besöker butiken då och då i veckan. De tyglar som hör till är oftast mycket korta, tror knappt dom är längre än 180 cm...

jag har ett par, och dom är väldigt korta. :crazy:

Rider då inte med dom.

Precis som piraja säger så är de flesta som följer med korta.
De som följde med mitt träns var 2m 25cm, jag vet inte om det är aningen för kort kanske, 2m 50cm är väl ganska standard?

Liknande trådar

Western Min bästa vän och jag har köpt ett dräktigt quartersto ihop. Vi tänkte i vår naivitet att det skulle gå att samäga hästen, men det går...
Svar
1
· Visningar
380
Senast: Nepenthe
·
Utrustning Har en dressyrsadel jag fick med hästen när jag köpte henne. Den sitter bra på henne men jag känner jag sitter som en banan och mina ben...
Svar
14
· Visningar
776
Senast: Lisen82
·
Körning Jag började läsa lite i TR för sportkörning (jag har inte ens en körbar ponny än :p jag tror att jag bara snabbt skulle kolla vilka...
Svar
14
· Visningar
599
Senast: Mli
·
Träning Jag kunde inte hitta någon tråd med bara bettlös ridning/körning/hantering. Så jag startar en! :laugh: Tanken med tråden är att den kan...
Svar
1
· Visningar
399
Senast: Lavinia
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka