Westernklubbar

C

carran

Jag skulle gärna vilja börja med western med min tinker men jag vet inte riktigt vilken klubb jag ska gå med i.

Hur är det egentligen inom Western går det bra att komma med en skogsriden tinker eller är det westernraserna som gäller? ( lite nervös, har bara ridit henne hemma hittils )

De klubbar som eventuellt är aktuella är "Snapphanebygdens westernryttare", "Westernryttarna i Skåne" och "Wild Bunch Skåne" Någon som är med i nån av dessa klubbar här?

WBS ligger närmast så jag tror jag ska ringa dit, men jag är lite chicken och rekar här först :D .

Någon som kan hjälpa mig ur förrviringen och ingjuta lite mod i fega jag?

såklart att du ska kontakta ngn av klubbarna! övertygad om att du & din tinker e välkommen i vilken westernklubb som helst. finns 1 till klubb i skåne www.whao.se, de 2a adresserna hittar du på www.wras.nu

lycka till!

Det är väl klart at du inte skall tveka!!!
Alla kan... :D Vare sig man har en Quarter eller nåt annat!!! :rofl: :rofl:
Sätt fart och ring till den klubb som ligger närmast dig!!!

Det är klart du skall ta kontakt med en klubb. Kan lova dig att du kommer mottagas med öppna armar. Ta den närmaste klubben så blir det enklast när det kommer till träningar osv. Sedan när du är mer varm i kläderna kan du kolla aktiviteterna i de andra klubbarna och se vilken som passar dig bäst.
Alla är vi nybörjare i början. ;)

Ok, Tack så mycket! :D :bow: Jag ska genast ringa närmsta klubb, det känns jättespännande ! :bump:

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama
Tillbaka