Westerninriktat gymnasium?

Grålly

Trådstartare
Ja, rubriken. Finns det? Jag vill nämligen gå något slags rid/hästgymnasium, men är inte ett dugg intresserad av den "vanliga" dressyren, utan vill bara rida western. Men det verkar ju inte finnas. Eller?

Sv: Westerninriktat gymnasium?

Tror inte att det finns men annars kan du ju läsa ett vanligt program ex. samhäll och ha en specialidrott. I ditt fall westernridningen.

Sv: Westerninriktat gymnasium?

Skicka ett mejl till Strömsholm eller Flyinge:D;) De är säkert positiva:D

Nej, men ska jag vara ärlig så tror jag inte att det är så pass vanligt med western så att en gymnasieinrikting skulle funka.
Islandshästgymnasium är ju relativt nytt så westernsporten måste nog växa sig ännu större om det ska hända ngt..

Liknande trådar

Hästmänniskan Hej, Jag går i nian och ska snart välja gymnasium. Jag vill gå på ett ridgymnasium men jag tycker att det ä lite förvirrande på...
Svar
11
· Visningar
1 245
Senast: Äpplet.
·
Hästmänniskan Hej nu när det börjar bli höst och mörkt senare. Hur gör ni som hämtar era hästar för att sköta/rida på kvällen när det inte finns...
2
Svar
26
· Visningar
2 052
Senast: Grazing
·
Hästmänniskan Gammal användare, men vill gärna vara anonym så ingen som läser det känner sig utpekad. Jag har en lång historia i hästvärlden med egen...
Svar
14
· Visningar
1 595
Senast: Mia_R
·
Hästmänniskan hejhej, ursäkta för mycket text 🥲Jag har precis tagit studenten och ska flytta ganska långt bort i början på nästa år. Ponnyn som jag...
Svar
8
· Visningar
629

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama
Tillbaka