Westerngalan 2014

Sv: Westerngalan 2014

Hoho blir nog bra, svart funkar ju alltid! Själv blir det nog en röd lång, också halterneck klänning. Dock paljettfri :p

Jag ska dit.
Blir nog en kort silvergrå klänning m rätt höga klackar till.... jag kommer närma mig 190 cm så jag får svårt att gömma mig.... ;);)
Är det aftonklänning som gäller el funkar schysst festklänning tror ni?

Oj, då kommer jag nog nå dig till naveln med mina 1.62 :p
Har lite dålig koll på vad klädkoden faktiskt är, men det blir som sagt långklänning för mig

Haha brukar känna mig lite som ett fyrtorn ibland. Har många korta kompisar :)
Får kolla över klänningskontot lite tror jag ;)

Äsch klädkod? Inte då! :p
Jag kommer inte, hade gärna men det är skola hela helgen..

Jag veeeet :arghh: Men jag måste, har redan hoppat två helgträffar i den kursen. Tror de har planerat in dem efter vår tävlingskalender eller nåt, varenda helg krockar :cautious:
Jag ska skaffa en klon!

Tja det var väl trevligt.
Maten var nån buffe med kött, korv, salsa, potatis och lite olika sallader. Jag som är vegetarian fick nån majsmjölsbiff som var sådär... Tycker också det var tråkigt att inte en endaste dricka ingick till maten, man fick köpa till allt..

Prisutdelningarna tog väldigt lång tid och så verkar det som att dom hade kunnat skriva tydligare om vem som vann vad för det vart lite fel i vissa klasser vilket gjorde att det tog ännu längre tid. Men på nått sätt blev man som inte förvånad..

Va synd :( Hoppas den hamnar här omkring nästa år igen så man kan åka dit och se vad det är för något

Liknande trådar

Tävling Har aldrig besökt tävlingen tidigare och behöver lite tips och råd. Tänkte överraska dottern på 11 år med biljetter, men kan inte...
Svar
10
· Visningar
952
Senast: shebeen
·
  • Artikel Artikel
Hästnyheter På lördag, 10 augusti, är det dags för årets andra övervakningsstall med övernattning då hästarna som ska starta i Åby World Grand Prix...
Svar
0
· Visningar
98
Senast: Gunnar
·
Western Jag köpte en häst för ca 3 veckor sedan som är dressyr riden och går lätt i form. Har alltid velat prova på western och hade en...
Svar
1
· Visningar
1 476
Senast: Nepenthe
·
Fritid På lördag flyger jag till Malmö och landar 14:20. Flygbussen går 14:40 och nästa går inte förrän drygt tre timmar senare. Jag räknar...
2 3 4
Svar
65
· Visningar
2 274

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama
Tillbaka