Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Det är fantastiskt att göra loppet på 17,1 km/h. Grattis Maria / Power! Jag tror att Maria tjänat ca tio-tolv placeringar om hon ridit lite lugnare i början. Målet Top Ten var högt satt. Tyskarna gjorde det ett taktiskt perfekt lopp och jag tror att Powers krafter hade räckt till säg 15 e plats om han inte gått så fort i början. Maria ville spänna bågen - ok, MEN jag reagerar på att hon säger sig vara besviken på Power som gjort ett sånt fantastiskt lopp!?
Oj! Läste precis att Maria Alvarez Ponton födde barn för 7 veckor sen! Vilken come-back!
Men man vet ju faktiskt inte hur reportern har vinklat det hon sagt. Tvivlar faktiskt lite på att hon sa att hon är "bitter på sin egen uppfödning som hon har ett speciellt förhållande till plötsligt svek." Jag tror inte att det är så hon ser det egentligen.. Sen kan jag förstå att hon är besviken när hon hade höga mål men vi hemma är ju väldigt imponerade iallafall!
Best Condition gick till det 15-åriga franska stoet Hanaba du Bois. Hanaba du Bois har många meriter sedan tidigare och under dagen gick hon som en klocka i 20 tempo ända fram till sista sträckan då hon avslutade med 28 km/h och slutligen kom fyra.