VM-lotteriet går trögt

Sv: VM-lotteriet går trögt

Ja, det är ju en hel diciplin som antagligen bojkottar lotteriet just nu :angel:
 
Sv: VM-lotteriet går trögt

Har inte hört talas om lotteriet förrän nu ens...
Då läser jag ändå Ridsport, kollar regelbundet ridsport på nätet och hänger på Buke. Lite mer marknadsföring kanske vore bra?

YlvaG: Vilken Diciplin är det som bojkottar, vad har jag missat mer nudå, jag känner mig helt off. :confused:
 
Sv: VM-lotteriet går trögt

Tror många från distansen bojkottar detta nu när dom inte får åka.
 
Sv: VM-lotteriet går trögt

Jaha...
Är inte distans en av de grenar Sverige har störst chans till medalj i?
Har fått för mig att det går bra för distansarna internationellt men det kanske är helt fel.
 
Sv: VM-lotteriet går trögt

Jag var helt inne på att jag skulle köpa lotter, innan Svrf svek distansryttarna. Men nu har jag def. ångrat mig. Varför skall jag stötta dem om inte de stöttar oss? :mad:
 
Sv: VM-lotteriet går trögt

Det finns en bra tråd på distansforumet, där bla Kjell Westerback skriver. (Distanskommiténs förre ordförande)
I den tråden finns det utförligt förklarat vad det är som har hänt mellan Svrf och de svenska distansryttarna.
 

Liknande trådar

  • Artikel Artikel
Dagbok Jag förstår verkligen inte det här med “dolda fel” vid husaffärer. Det funkar ju inte i praktiken. Som jag har förstått det så är...
2
Svar
37
· Visningar
3 235
  • Artikel Artikel
Hästnyheter Förra året blev lyckat både ekonomiskt och sportsligt för Svenska Ridsportförbundet. Överskottet blev 2,6 miljoner, men det och mer...
Svar
0
· Visningar
434
Senast: Gunnar
·
  • Artikel Artikel
Hästnyheter Svenska Ridsportförbundet kräver att distansritts-VM som ska hållas i Dubai i december flyttas. Bakgrunden är "de händelser som...
Svar
0
· Visningar
454
Senast: Gunnar
·
  • Artikel Artikel
Hästnyheter Shamwari 4, som bland annat ingick i det svenska silverlaget på EM 2013 tillsammans med Ludwig Svennerstål, går VM i fälttävlan...
Svar
0
· Visningar
494
Senast: Gunnar
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp