Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Nu slutade sändningen på play att fungera och det står tekniskt fel någon mer som råkat ut för det? Har testat att ladda om sidan och får inget att trycka på för att starta.
Jame.Jag kollar via äppel-tv och det flyter.
Nu fick jag igång den igen. Trist för Schweiz låg de före oss innan dagens hoppning?
Asså så har det ju varit, jag listade ett antal mästerskap här nån gång. Men håller med om att det inte skett denna gång.Jag tycker nog att din tes om att Malin klappar igenom en dag på varje mästerskap inte stämmer riktigt i år?
Den här gången tycker jag mest att det handlat om ren orutin hos hästen och det gläder mig för det tror jag Malin får ordning på.
Nu fick jag igång den igen. Trist för Schweiz låg de före oss innan dagens hoppning?
Tror den blev lite skrämd när den slog sig men det ena utesluter ju inte det andra.Nerver hos Sprunger eller vad tusan hände?!
De låg i ledning!
JAg vet att du har haft rätt i det tidigare och jag vet också att ingen är gladare än du om förbannelsen bryts!Asså så har det ju varit, jag listade ett antal mästerskap här nån gång. Men håller med om att det inte skett denna gång.
Nerver hos Sprunger eller vad tusan hände?!
Hon har ju haft en hel del problem med sin rygg tidigare, hon kanske har fått ordning på den?Jag tycker att Malin kraftigt har förbättrat sin sits efter hinder. Hon föll fram så kraftigt i landningen förut men tycker detta ser mycket bättre ut. Kanske har det att göra med att Indiana är såpass känslig för vikt och balans, som hon förklarade nyss i intervjun?
Men är det vattengravar som har varit Marylous problem kan vi ju hoppas de är helt borttagna nästa år eftersom de är omodernaTill EM nästa år har nog Malin slipat lite mer på Indiana och Henrik kanske fått en riktig utomhushäst...