Vitamin BE

Y

Yvvi

Finns det någon produkt där det har kombinerats Vitamin B och E? skullle behöva ge både och nu när pälsfällningen är igång och han dessutom tappat lite.

Någon?

Sv: Vitamin BE

är nog multivitamin i sånna fall men då får du med främst A,D och E vitamin + andra vitaminer som dom igentligen tillverkar själv. Annars finns det ju bara Vitamin B och bara Vitamin E är nog enklare att ge så... För B-vitamin behovet är inte alls så stort och de tillverkar det själv, är väl nu om dom börjar fälla päls som B-vitaminer är bra.

Tack för tipsen:bow: Jo, tror du har rätt...men är ju lite bekväm, så det hade ju varit smidigt:p

joo, det hade ju varit bra om man typ kunde göra sitt eget foder och tillsätta alla vitaminer och sånt så man slipper hålla på och pyttsa så mkt :P

Liknande trådar

Foder & Strö Då min häst har FFV som vi inte får bukt på ska vi testa GastoGard. Dock går det inte att ge honom orala sprutor, har någon provat att...
Svar
5
· Visningar
605
Senast: AbCdE
·
Foder & Strö Min häst ger mig gråa hår. Jag har nu testat Aveve Icelandic mix - om det är mineraler i det vill hon inte äta. St. Hippolyt Höcobs...
Svar
17
· Visningar
949
Foder & Strö Jag har en gammal ponny, 26 år, som har börjat få lite svårt att tugga hö (Duktig hästtandläkare har undersökt och bedömt.). Hon blev...
Svar
18
· Visningar
1 168
Foder & Strö Hej! Nu behöver jag lite input från er. Det är lång läsning och jag förstår om ni inte orkar läsa 😅 Jag vill vara tydlig från början med... 2
Svar
21
· Visningar
3 082

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka