Vita katter!

domino

Trådstartare
Nu vill jag se bilder på era vita katter så jag startar en bildtråd med min viting:

namnls.bmp
dominosoffa.jpg

175016982sZkFCz_ph.jpg

:love:

Sv: Vita katter!

:eek: din katt är SUPERLIK min katts bror!!
som inte längre finns i livet:cry:

här är min älskling :love: :love:
DSC00431.jpg

DSC00427.jpg

DSC00448.jpg

Senast ändrad:

De ser ut att ha samma pälskvalitet på bilderna iaf! Och din påminner om min i ansiktet med :)

Hårar din mycket? Hur gammal?

Min är 9 år och hårar för kung och fosterland :crazy: :rofl:
Förhoppningsvis kommer han få bättre pälskvalitet och håra mindre (?) nu när han blivit utekatt..

han är 10:D och han fäller som tusan:eek: inte roligt när man i överlag bara har mörka kläder:angel:
han har vart utekatt hela sitt liv:D pälskvaliten tycker jag förändras beroende på hur mycket han sover inne:rofl: :D

Haha, ok, då verkar de ju vara lika :D
Jo, ibland undrar man varför man ville ha en vit katt när man mestadels har mörka kläder hihi..

Min har numera antagit en mer grå/beige nyans i sin vita färg sedan han började springa ute ;)

Visst är han! :love:
Han är lika snäll som han ser ut. Lite för välmående bara ;)

ja visst e hon min smulan :love: jo lite mer än halva hennes svans e svart . Kan man tro att nån kan ha slängt ut en sån här sötnos en gång i tiden :cry:

ser att de e fler som tycker deras vita katter fäller mycke undrar om de kan va me färgen att göra har ju fyra katter men de e bara min vita som fäller som tusan .. visst dom andra fäller oxå men inte så här mycke.

Åh, är din också hittekatt?
Förstår inte hur någon kunnat göra min 'Bumpa' hemlös.. Han är det snällaste på fyra tassar som finns! :love:

Börjar också misstänka det nu när jag läste ditt inlägg. Hade en kompis när jag var liten och dom hade en vit katt som hårade något otroligt! :crazy:

Tvivlar på det. Det är antagligen ett sammanträffande. Mina vita katter fäller inte mer än de andra, däremot syns håren från de vita katter bättre.

japp hon e oxå en hitte katt ... Tror såna dras till mig tre av fem ja har e de :crazy: fast nu ha ja bara fyra en bor hos min mormor :D

Liknande trådar

Övr. Katt Vi har tre katter en hona på två en hane på knappt ett och en äldre hona på 8år. Den yngre honan har varit löpen och är nu dräktig,den...
Svar
8
· Visningar
680
Övr. Katt Nu är det dags igen! För varje digitalt deltagande skänker Agria 10sek till katthem. Ska ni vara med? :) Jag tänker filma Kim imorgon...
Svar
2
· Visningar
202
Senast: Glimra
·
Övr. Katt Jag har två kastrerade honkatter som jag köpte på katthem för länge sedan. De börjar bli gamla och har inte längre så mycket jaktlust...
Svar
2
· Visningar
221
Senast: MJLee
·
Katthälsa Jag har två innekatter, steriliserade honkatter, syskon från samma kull och födda 2017. De har bott hos mig sen de var åtta veckor...
Svar
11
· Visningar
863
Senast: Svartkatt
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama