Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
han är 10 och han fäller som tusan inte roligt när man i överlag bara har mörka kläder
han har vart utekatt hela sitt liv pälskvaliten tycker jag förändras beroende på hur mycket han sover inne
ser att de e fler som tycker deras vita katter fäller mycke undrar om de kan va me färgen att göra har ju fyra katter men de e bara min vita som fäller som tusan .. visst dom andra fäller oxå men inte så här mycke.
Hästnyheter "Ägarna till de utsatta hästarna har gjort en polisanmälan om djurplågeri, och kvinnan – som inte har någon koppling till ridkubben – är...
Hästmänniskan Jag håller med. Det är faktiskt ganska absurda priser nu. Som ett 20-årigt connemarasto som bör vara skogsmulle med ett pass på banan då...
Cookies används för olika funktioner, trafikanalys, innehållsanpassning och annonser. Information om din användning av vår webbplats vidarebefordras till de sociala medier, annons- och analysföretag som vi samarbetar med. De kan kombinera informationen med annan information du tillhandahållit eller de har samlat in när du har använt deras tjänster. Våra regler och sekretesspolicy gäller. Genom att fortsätta använda denna sida godkänner du detta.