Dressyrtjejen_97
Trådstartare
Rensade min garderob lite nu precis och insåg att det var någonting som saknades. Nämligen en enkel, vit klänning. Nu är jag väl egentligen inte sådär jättemycket för klänningar, men en enkel vit känner jag ändå att jag "behöver" i min garderob så att säga. Har redan en enkel svart, så då blir ju en enkel vit ett bra komplement
Vad söker jag då?
- En vit klänning.
- Som ska vara ungefär knälång på mig som är 162 cm (bör gå ungefär till mitten av låret på modellen typ??)
- Inga mönster. Är tyget i sig själv mönstrat/har textur är det okej, men inga tryckta/broderade mönster.
- Inget bling heller tack.
- Ingen inbyggd BH eller liknande på insidan, blir aldrig bra när man har 65F/70E i BH....
- Inte lika viktigt som ovanstående, men helst ingen stor rosett i midjan eller så, då midjan tenderar att hamna på fel ställe på mig, då jag har överkropp som en normal 182 cm person.
- Helst kosta runt 500 kr. Absolut inte över 1 000 kr.
Kära Buke, vad säger ni? Finns ovanstående?
Vad söker jag då?
- En vit klänning.
- Som ska vara ungefär knälång på mig som är 162 cm (bör gå ungefär till mitten av låret på modellen typ??)
- Inga mönster. Är tyget i sig själv mönstrat/har textur är det okej, men inga tryckta/broderade mönster.
- Inget bling heller tack.
- Ingen inbyggd BH eller liknande på insidan, blir aldrig bra när man har 65F/70E i BH....
- Inte lika viktigt som ovanstående, men helst ingen stor rosett i midjan eller så, då midjan tenderar att hamna på fel ställe på mig, då jag har överkropp som en normal 182 cm person.
- Helst kosta runt 500 kr. Absolut inte över 1 000 kr.
Kära Buke, vad säger ni? Finns ovanstående?